Friday, August 29, 2014

Iron Gym Xtreme Total Upper Body Workout Bar Iron Gyms Fitness




Nak Tahu  Tak 1 alat senaman yang dapat membantu anda bersenam hanya di rumah?

Memperkenalkan...
Fitnes Iron Gym Home Exercise Equipment | Alat Fitnes Serba Guna






Tiada waktu  atau malas untuk ke Gym. Jangan risau semuanya boleh dilakukan dengan Iron Gym. Senaman di rumah pun sudah lebih dari cukup,  tidak perlu keluar rumah atau  ke gym untuk membentuk bentuk badan yang diiginkan.


Iron Gym sangat diminati anak muda zaman sekarang yang ingin mendapatkan tubuh atlet dan ideal tetapi tidak mempunyai masa untuk pergi ke gym. Alat iron gym push up bar ini di hasilkan oleh ahli fitness Internasional, menjadi alat fintess murah dan alat fitness sederhana, alat yang revosioner, kecil, dan amat sesuai  untuk siapa saja dan dimana saja, rumah, pejabat, bilik tidur bahkan di pintu bilik mandi. Alat ini di design dengan sangat sempurna sehingga dapat di bawa kemana saja.





Iron Gym merupakan sebuah alat senaman mudah alih pelbagai guna. Dengan Iron Gym anda dapat bersenam di rumah, di pejabat dan mana-mana sahaja tanpa memerlukan ruangan yang besar, alatan yang pelbagai dan rumit. Alat ini berfungsi menguatkan bahagian seperti bahagian belakang badan, biceps, tangan dan lain-lain bahagian di sekitar badan anda.




Cara Penggunaan:
Cara untuk menggunakan Iron Gym iNi adalah dengan hanya menggantung pada bahagian atas pintu untuk senaman Pull up dan boleh ditanggalkan dengan mudah untuk kegunaan senaman yang lain..








Iron Gym dihasilkan dari material berkualiti tinggi..(Heavy duty steel ) dan dapat menampung sehingga 140 kg !

Iron Gym Fitness merupakan alat fitness murah sederhana yang bisa digunakan untuk pull ups, sit up, push up bar, dan dips.










 Tidak hanya untuk gologan lelaki saja, Iron gym juga dapat digunakan oleh kaum wanita untuk membentuk tubuh yg ideal, karena dapat digunakan untuk sit up, push up & pull ups mengikut kehendak yang diinginkan






-----------------------------------
==>>IRON GYM !<<==
-----------------------------------


Antara Senaman yang boleh dilakukan dengan Iron Gym

-Pull ups /Chin ups
-Sit ups
-Push ups
-Dips
-Crunches

Fungsi alat pull up bar iron gyms adalah :
1. Membentuk otot lengan
2. Memperlebar bahu
3. Membentuk otot perut
4. Membentuk otot paha
5. Membentuk otot pinggang
6. Membentuk otot dada, dll

Spesifikasi :
- Iron Gym sangat portable -Mudah Dipasang Plug n Play -Mudah Di gunakan di mana sahaja
- Boleh dipasang di pintu,
- Pemasangan tidak menggunakan bor, paku, dll.
- Sangat mudah angkat
- Bahan binaan kuat dari logam namun tetap ringan

Alat senaman yang dapat membantu lelaki mendapat six packs dan tubuh badan yang ideal tetapi perlulah dilakukan secara kosisten dan teratur. Untuk mendapatkannya anda perlu berdisiplin dan mematuhi jadual senaman anda. Tidak perlukan masa yang terlalu lama,jangan lakukan sehingga tisu otot anda koyak. Biar lambat asal selamat, diet yang seimbang juga perlu anda amalkan.




Get Strong... Get Ripped.

Iron Gym the multifunction training system that raises the bar on upper body exercises. Iron Gym turns any door into your own personal gym in just seconds. Its unique design wraps around your door frame and uses leverage so there are no screws and no damage to your door. Iron Gym Strengthens and tones your chest, arms, shoulders, back, abs and more. Features 3 different grip positions - narrow grip, wide grip and neutral - so you can switch up your routine and keep challenging your muscles. Iron Gym is great for pull-ups, sit ups, push ups, dips and crunches. In just minutes a day, you will build lean muscle and get ripped.











Iron Gym, As Seen On TV - Iron Gym is the ultimate portable fitness machine. Get Strong... Get Ripped... Quick! FREE Ab Strap!" Iron gym, irongym, as seen on tv, pullup pro, pulluppro, pull up, chin up, build muscle, quick results, pull  ups, dips, push ups, chin ups, exercise, exercise machine, inexpensive pull bar, pull bar, tone, strengthen, abs, arms, stronger muscles, tone arms, tone back, strengthen back muscles, strengthen shoulders, stronger shoulders & strengthen muscles.








beza iron gym extreme dengan iron gym
perbezaan iron gym dengan iron gym extreme
iron gym extreme vs iron gym


# Iron Gym Pull Up Bar Iron Gyms Fitness
#IRON GYM HOME EXERCISE EQUIPMENTS








#Iron Gym Xtreme Total Upper Body Workout Bar Iron Gyms Fitness


L-Men Digital Personal Trainer


P/s: Penulis blog pun dah lama beli alat nie kat MR D.I.Y di AEON Seberang Jaya Shopping Centre Lot G42, Perdana Mall, Jalan Perda Tamur, 14000 Bukit Mertajam, Seberang Prai Tengah, Pulau Pinang. masa zaman belajar dulu-dulu kat UiTM Pulau Pinang, tapi sekarang benda alah nie ada dalam beg pakaian (POLO).. Al- maklumlah... asyik busy...sibuk buat video.. Video la sangat khennn..Isra cerita pasal benda nie, sebab baru teringgat pasal alat nie.. gara2 teman my sis kat MR DIY Kuantan.. Lot A397-399, Tmn Sri Kuantan 3 Jalan Beserah 25300 Kuantan Pahang.



Dekat berjaya Mega Mall kuantan pun ada MR DIY. Tapi yang aku pergi tadi MR DIY yang bersebelah dengan Pharmacy Alpro yang berhampiran Public Bank Jalan Beserah, Klinik Pakar Kanak-kanak Yaw . Untuk Makluman juga MR DIY kat sini tiga tingkat.. jangan jelous.. Maaf gambar aku google je tadi. Al-maklumlah telefon tak bawa.. Lagi 1 Alhamdulillah Telefon yang jatuh dalam air terjun tu dah elok balik .Lepas nie boleh la ambil gambar guna fon yang baru baik sakit tu, nanti aku selfiie kat gambar Hammer MR DIY Always Low Prrices ...Logo MR DIY macam dalam gambar kat atas tu.. Hehehe.. =)
#MRDIY #sebutbetul2 D . I . Y  
iron gym extreme di malaysia testimoni Iron Gym abang sado
di mana ada jual Iron Gym di Malaysia pengguna Iron Gym testimoni pengguna Iron Gym THE ROCK'S GYM BESERAH THE ROCKS GYM BESERAH abang sado malaysia abang sado hot gambar panas abang sado malaysia tersebar artis melayu sado gamabr artis lelaki badan sado tersebar  nak beli alatan gymmurah macam mana nak sado macam mana nak katang spa lelaki nak beli bar body murah makanan abang sado baju abang sado baju gym


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...