Tuesday, July 16, 2013

Kenangan di Kolej Nilam UiTM Pulau Pinang


Bermula lah semester baru.. 
Sebelum pergi kelas update blog dulu..


..hahaha.. bukan update blog la..
nie tgh mula la sibuk nak buat jadual kelas sem 4 nie.. 
ICReSS 
sekarang dah ada LUMOS dah senang...
Tapi Isra masih guna cara lama.. Isra letak dalam excel je =)





Alhamdulillah..
akhirnya Isra telah berjaya membuat Jadual Kelas


"Trust me, sangat mudah ye! Semudah A B C.



Nie lah meja study Isra masa awal2 sem,.
Tgk kat rak buku tu ada roti dan makanan tambahan untuk gemukan badan.. =)
tapi tak gemuk2 jugakan...




Nak dijadikan cerita..semasa sem 4 Isra hampir2 nak tercampak ke MUTIARA..
kerana telah memohon jadi JPK 
dan akhirnya diterima sebagai JPK MUTIARA..
tapi Isra tolak.. dan melepaskan Jawatan tersebut...

nama Isra dalam senarai nie.. no.14




Disebabkan itu... nama Isra xde dalam senarai nama yang berjaya
dapat kolej.. so terpaksa la pergi semak nama lagi sekali mungkin ada
denda atau saman.. Alhamdulillah semuanya xde masalah.. maybe sbb nama dah masuk dalam senarai penempatan JPK (NR) Mutiara.... tapi masalahnya Isra dah lepaskan jawatan tu.. so Isra terpaksa pergi mohon lagi sekali.. 




Alhamdulillah, lepas mohon untuk masuk kolej dalam Isra dapat kolej...


NILAM 8.01



SEBELUM










SELEPAS






Lepas tengok gambar ..nak bagi berapa bintang..??

Buat pengetahuan korang bilik nie terletak di aras 8 (paling atas) dan hujung sekali menghadap kolej kristal. Bilik nie sejuk.. walaupun ada khabar-khabar angin yang cakap bilik aras 8 nilam nie panas.. Alhamdulillah.. Isra rasa sejuk je.. Lagi satu mungkin sebeb Isra duduk sorang-sorang je dalam bilik nie.. bilik nie sepatutnya ada 2 orang penghuni.. Tapi sorang lagi tu duduk kat Casa... so Isra duduk sorang2 je la dalam bilik nie sampai habis sem..Biasalah duduk sorang-sorang kalau nak p kelas, lewat bangun tiada  sapa pun yang akan kejut. Sejak sem nie.. aku jadi seorang yang lebih independent. Bukan nak cakap sebelum ni aku tak boleh hidup berdikari.. tapi ni lebih berdikari. Korang bayangkan bila belajar kat Universiti pastu duduk dalam bilik sorang-sorang. Duduk pulak dalam bilik paling hujung dan paling atas sekali pula tu mesti seram. Bak kata Izra "Biar Seram , Jangan Suram Nanti Boring". Jadi utuk menghilangkan rasa-rasa yang tidak diingini,aku on laptop dan buat video parody. [Update] Video Parody Ku Juga MencintaiMu dah kena block kat YouTube. [KLIK SINI].





3 comments :

Izzat Don said...

Salam bang. Sy dftr 1 jun ni. Agak2 nya msa dftr tu boleh x mntak pilih kolej? Sy nak sgt dduk kolej nilam ni hehe Y..Y

Isra said...

wa’alaikumussalām, kolej tersebut diuruskan oleh pihak kolej.. semuanya telah ditetapkan oleh pihak kolej.. kolej mana2 pun sama. yang penting belajar dan menjaga dan menggunakan kemudahan yang diberikan sebaik mungkin.. selamat mendaftar

Anonymous said...

Nak tanya klau dkt kolej nilam semua bilik kongsi dua org saja ke ada yg bilik kongsi tiga org?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...