Saturday, May 24, 2014

Mock Job Interview (MJI) @ THE QAMAR (Paka Residence)





Isra dipanggil untuk ke hadapan oleh Pn Wan Kamsah, sebab nak tunjuk contoh pakaian yang sesuai untuk dipakai semasa temuduga nanti. Pn Wam Kamsah juga berpesan pilihlah warna yang cerah serta padankan dengan seluar yang gelap.

Tapi satu je baju isra ni ada dua poket. Kalau boleh kosong atau satu poket sahaja. Untuk lebih Info mengenai Tip-tip pemilihan baju semasa temuduga [ KLIK SINI ]



Tak tahu pula THE QAMAR PAKA, TERENGGANU ni dekat je dengan kaunter tiket yang aku selalu beli tiket untuk balik ke kuantan. Tudia BAS INSTEP, semasa bergelar Pelajar INSTEP sekali je dapat naik BAS INSTEP dan  BAS PETRONAS.. tu pun semasa nak habis belajar kat INSTEP masa jamuan Perpisahan.. huhuhu..

Walaupun panas terik, kita selfie dulu sebelum balik rumah sewa.

Terima Kasih kepada:
1. Pn Wan Kamsah Wan Mustaffa
2. En Sofian / En Supian bin Goning
3. Madam Jarena Bagam Hamid Hamsah
4. Madam NorLaili binti Halim

kerana banyak memberi tunjuk ajar dan nasihat serta ilmu yang berguna untuk kami semua.Semua ilmu yang diberikan akan kami gunakan semasa sesi Temuduga yang kami lalui nanti pada 2/6/2014.


PCE/PCP           30
MTBE               16
BPC (BASF)     10
PCGB CLS       18


INSTEP
"MOCK JOB INTERVIEW"
MAY 23-24, 2014

08.00AM-5.00PM

Samudera 1 & Samudera 2
Ombak
Bayu

#Mock Job Interview (MJI) for INSTEP trainees @ THE QAMAR (Paka Residence) 24/5/2014

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...