Thursday, June 23, 2016

Lokasi Kula Cakes by Lila Wadi di Kuantan Kat Mana ?

Assalamualaikum, dan Selamat Berpuasa..
Sengaja membuat tajuk entry kali ni dengan tajuk pertanyaan.


Lokasi Kula Cakes by Lila Wadi di Kuantan Kat Mana ?






Sape sini pernah makan dekat Kula Cakes by Lila Wadi,Kuantan ? kalau dah pernah makan kat situ bagus la..aku hari ni baru first time jejak kaki kat sini, sebelum ini hanyalah mendengar kawan-kawan bercerita ..pastu tengok kat ig artis-artis ... walaupun pernah makan kek ni tu pun kawan yang belanja.


Baiklah tak nak bercerita panjang. Tentu ramai yang tertanya-tanya atau mencari lokasi sebenar Kula Cakes ni kat celah manakan, tahulah kat kuantan tapi di manakah lokasinya?

Baiklah, Meh sini Aku dengan baik hatinya ingin berkongsi Alamat Kula Cakes ni dengan korang yang tengah mencari-cari lokasi kedai kek ni.




Kula Cakes™ Kuantan | Welcome to Kula Cakes | We are located at A96 Jalan Besar,25000 Kuantan. 
Opens 1pm-9pm Tuesday - Sunday |  ☎ 0179711396 

Closed every Monday

Ok dah bagi alamat sekali dengan no tel Kula Cakes tu.. harap dapat membantu sapa-sapa yang mencari kedai ni.







Landmark Lokasi Kula Cakes by Lila Wadi di Kuantan
Ok, ni tadi punya gambar yang sempat aku ambil...



Ni gambar kula cakes dari laman terutum , dulu orang panggil benteng ( stesen bas lama )




Kula Cakes ni , betul-betul SEBELUM jalan raya yang berbata merah tu


Gambar ni diambil dari atas jejantas kat jalan besar antara deretan bagunan kedai dengan Laman Teruntum





Lokasi Kula Cakes by Lila Wadi di Kuantan Kat Mana ?

Dekat Jalan besar, menghala ke HTAA sebelum jejangtas sebelum kfc depan pintu gerbang laman teruntum taman teruntum line jalan raya bata warna merah renovate renovation

Tadi pergi Kat kedai Kula Cakes ni dia tengah buat renovation ( 23/6/2016 ) tanam pokok dan dia renovate dekat depan jalan simen tu. Kedai masih tutup, sebab masa tu aku datang dalam pukul 2 petang. Kedai ni mula beroperasi JAM 3 petang pada bulan Ramadhan tapi masa tu aku tak tahu... hahahaha..  Jadi aku pun pergi la kat pintu belakang kedai ni, cakap nak tempah kek. Pastu dia punya staff lelaki  cakap kedai buka pukul 3. So aku pun  cakap ok, kul 3 saya datang balik, lepas tu aku pun pusing-pusing singah la kat kedai RM2 dekat belakang dan kena lintas jalan besar dekat taman kerang berhampiran balai polis.






No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...