Tuesday, June 28, 2016

ANELL by AZNIL NAWAWI | ANÊLL RAHSIA AWET MUDA





ANELL by Dato' AZNIL Hj NAWAWI
Rahsia muda selebriti kini dibawa khas untuk anda!

Datuk Aznil Hj. Nawawi!
Selebriti dan hos terkenal!
Dari Malaysia hingga ke Los Angeles 
Dari ASTRO hingga ke OSCAR Hollywood

Kemudaan wajah dan gayanya sentiasa menjadi bualan, spekulasi dan gossip.

Kini, setelah sekian lama menantikan jawapan. Kini tiada lagi Rahsia, 
Rahsiaku Kini Milik Mu.

Apa PakNil cuba?
Apa skincare PAKNIL guna?
Rawatan wajah PakNil berapa ribu sebulan?

Jawapannya adalah ANÊLL!
ANÊLL by Aznil Nawawi adalah formula penjagaan wajah hos dan selebriti popular Aznil Hj Nawawi atau lebih dikenali sebagai PakNil. 100% Buatan Malaysia. Mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM) , set lengkap Anell dengan sabun pencuci muka, penyegar dan krim berharga rm199 , sesuai untuk lelaki dan wanita.

Produk ANELL by AZNIL NAWAWI ni Halal ke?
Sudah semestinya ianya Halal.



Rumusan Anell by Aznil Nawawi telah di pakai oleh Datuk Aznil Hj Nawawi  4 Tahun lalu.

Datuk Aznil begitu cerewet tentang penjagaan muka, sehingga dia bertemu dengan produk yang sesuai dengannya. Kemudia beliau meminta rakan perniagaannya mencari formula yang sama dan melakukan ujian makmal sebelum berjaya menghasilkan jenama sendiri iaitu ANÊLL.


Bersifat uniseks.. Sesuai untuk lelaki dan wanita. Saat usia remaja lagi amat digalakkan menggunakan set ini.

"Perubahan hormon menyebabkn wajah saya dipenuhi jerawat. Ada ketika saya malu berdepan dengan rakan-rakan yang rat-ratanya tidak mengalami masalah kulit"

"Saya kurang gemar tampil keluar bersama rakan-rakan. Walapun mereka tidak kisah. Tetap saya sendiri rasa kurang keyakinan diri"

"Dulu wajah saya tiada mslh, tetapi sejak ke universiti, sy terlalu sibuk dgn jadual.pelajaran & makan pun sekadar yg ada. Bersukan jauh sekali. Sy npk.letih akibat tidak ckup tidur. Wajah sy npn tua dr usia. Budak-budak memanggil saya dengan gelaran pakcik sedangkan saya seusia dengan umur abang mereka"

" Orang buat lawak, muka saya mcm gunung berapi tunggu meletop. Saya gelak. Saya tambah lagi. Dah meletup jadi kawah bulan. Sama-sama gelak. Tapi dalam hati saya sedih dan mahukan penyelesaian"

Byk lagi komen dan luahan hati ketika hendak mula-mula menggunakan ANÊLL. ANÊLL bukan setakat untuk cantik. Ia menjadikan kulit sihat dan bersih. Menjadikan penampilan anda lebih kemas. Disiplin penjagaan ANÊLL amat mudah.









15 Manfaat dalam 1 Set
1.Mencegah jerawat dan inflamasi kulit
2.Mengawal pengeluaran minyak berlebihan
3.Mengecilkan pori-pori wajah
4.Mencerahkan wajah
5.Mencegah penuaan pra-matang
6.Menanggalkan sel-sel kulit mati yg degil 
7.Meningkatkan proses metabolisma sel kulit agar lebih aktif
8.Menambahkan keserian dan kemudaan wajah
9.Meningkatkan warna cerah semulajadi pd wajah 
10.Kulit wajah lebih bercahaya, kemas dan bersih
11.Formula anti kedutan, anti pigmentasi dan anti penuaan yang efektif
12.Membantu mengurangkan parut pd wajah akibat bekas jerawat
13.Melambatkan proses oksidasi kulit yg menyebabkan kulit menjadi kusam, gelap dan tua
14.Menegangkan struktur kulit wajah menjadikan wajah lebih berkontur.
15.Memperbaiki struktur kulit dr dalam melalui penyerapan nutrisi dr ramuan aktif
KESAN SEAWAL 3 HARI*! *berdasarkan testimonial








No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...