Tuesday, May 5, 2015

WEFIE GO SHOP HARI IBU #momshopatgoshop MOTHER'S DAY

Snap dan kongsi gambar Wefie anda bersama ibu dan dapatkan pakej spa dari kami!*

1 May - 10 May 2015

Spend a minumum of RM300* and stand a chance to win an ALL xpense Paid Spa Day with your Mom + Total Cash Vuchers worth RM 2500*



Perlukan idea mencari hadiah semepena Hari Ibu? Beli sahaja kamera polaroid Instax Fujifilm dan reka kolaj polaroid anda sendiri! Belanja RM300 ke atas antara 1-10 Mei ini dan rebut peluang memenangi baucar spa bernilai RM500 bersama ibu anda! Anda hanya perlu muat naik wefie bersama ibu di Instagram dan Facebook kami menggunakan hashtag ‪#‎momshopatgoshop‬. Jom sertai sekarang!

MANJAKAN IBU YANG TERSAYANG SEMPERNA HARI IBU INI



Belanja minimum RM300 dan ke atas (di dalam satu resit) dari 1 hingga 10 Mei dan hantarkan kepada kami wefie paling kreatif anda bersama ibu tercinta berserta kapsyen kreatif. Sila muat naik wefie anda ke laman Facebook atau Instagram kami dengan hashtag #momshopatgoshop dan rebut peluang menangi hadiah menarik.
Pemenang yang bertuah akan dihadiahkan pakej Spa percuma termasuk urutan dan minum petang untuk 2 orang berserta baucar tunai bernilai RM2500 yang boleh digunakan untuk membeli belah di Go Shop.

• 5 pemenang dipilih berdasarkan tahap kreativiti dan akan diberitahu menerusi panggilan telefon atau emel. Peserta disyorkan menyemak keputusan peraduan di laman Facebook kami.
• Pemenang boleh memanjakan diri di Spa terpilih sekitar Lembah Klang pada 6 Jun 2015


Dah beli hadiah untuk Hari Ibu? Kami ada cadangan... Anda boleh dapatkan Perfect Skin One Shot Cover Stick Foundation, Laneige BB Cushion Set atau Berrisom Lip Tint Pack! Belanja RM300 dan ke atas dalam satu resit antara 1-10 Mei dan rebut peluang memenangi baucar spa bernilai RM500 bersama ibu anda! Anda hanya perlu muat naik wefie bersama ibu di Instagram dan Facebook kami menggunakan hashtag ‪#‎momshopatgoshop‬. Mudah, kan?

TERMA & SYARAT



Kasihnya ibu membawa ke syurga....
Jasa dan pengorbananmu tiada ternilai dengan emas permata..
Saat kau melahirkan anakmu ini, menahan segala penat dan sakit...
Tabah menghadapi ujian membesarkan anakmu ini yg kadang kala tidak mendengar kata...
Ku titipkan doa semoga Allah merahmati bondaku didunia&diakhirat
Selamat hari ibu buat semua insan bergelar ibu....
10mei....specially for mothers...
SELAMAT HARI IBU..
#momshopatgoshop
@shopatgoshop
@israismail92
Ada GO SHOP, Ada Hadiah Untuk Hari Ibu.
Terima Kasih Ibu, Terima Kasih Go Shop
ADA TV, FON TABLET PC BOLEH BELI

@shopatgoshop    @israismail92




No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...