Saturday, September 12, 2015

PN ERNI DEKRITAWATI YULIANA BUHARI

NV PENCETUS NADI

Ia merubah hidup saya
Bukan sekadar produk kecantikan
Nouvelles Visages membantu saya sejak bertahun lamanya

PN ERNI DEKRITAWATI YULIANA BUHARI
PENGARAH URUSAN
-Legasi Kecantikan Yang diyakini

Lebih 18 tahun nv Bersama-sama dengan rakyat malaysia
Kami berusaha lebih gigih untu membantu ramai lagi usahawan -usahawan

Kini kami telah melahirkan ushawan-usahawan yang berdaya saing dan berkebolehan
Ini amatlah membanggakan

Kini saya amat yakin dengan diri saya

ERNI ERINAWATI SOFIA BUHARI
PENOLONG PENGURUSAN PEMASARAN
-KAMI SEDIA MEMBANTU USAHAWAN-USAHAWAN YANG INGIN BERSAMA KAMI

Produk kecantikan yang selamat dan bersih

" Setelah lebih 18 tahun kami terus mengubah gaya hidup wanita Malaysia"
Erni Dekritawati Yuliana


PRODUK NV

Ia mengembalikan keyakinan saya, terasa teramat hebat sekali

Himpunan produk Nouvelles Visages dengan evolusi terbaru.




smv associates Sdn Bhd
SMV communication Sdn Bhd
SMV Events Sdn Bhd
Advertising | Communication | Event

Contact Us:
Faizal +60124741747
Aizat +60192753858
Syaiful +6019583858
Client: Nouvelle Beauty Centre Sdn Bhd
Title: Keluarga Novelles Visages (Family)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...