Friday, July 7, 2017

Izara Aishah dan Adib Khalid Bertunang


Izara Aishah binti Hisham atau lebih dikenali sebagai  Izara Aishah yang merupakan seorang pelakon dan model cantik jelita .Tidak dinafikan akan kecantikan semula jadi pelakon wanita popular ini. Bahkan ramai yang tertanya-tanya apakah rahsia Izara dalam menjaga kecantikannya agar kekal menawan sepanjang masa. 





Berdarah muda serta bakat lakonan yang Izara ada mencerminkan identitinya sebagai seorang yang ceria dan tetap tampil feminin selalu. Baru sahaja membuat kejutan dengan melancarkan produk kecantikan  jenama pewarna bibir sendiri iaitu pewarna bibir atau matte lipstick berjenama Madame Izara.



Kini selepas tiga tahun berkenalan, pelakon Izara Aishah Hisham mengesahkan bahawa dia sudah bersedia untuk berjalani kehidupan berumah tangga bersama seorang ahli perniagaan. Hari ini 7 Julai 2017 Izara Aishah membuat kejutan lagi dengan melangsung majlis Petunang dengan pasangan pilihan hatinya Adib Khalid.



Bintang filem aksi J Revolution yang berusia 25 tahun ini akhirnya telah mengikat hubungan pertunangan bersama pasangan pilihan hatinya Adib Khalid. "Tahun depan, Adib dan saya akan meraikan Hari Raya sebagai suami dan isteri, tetapi bagi tahun ini, kita meraikan keluarga masing-masing," kata Izara.











Sitizoner mesti nak tengok gambar Dato' Siti Nurhaliza kan.. Ni dia gambar Mak Iti bersama suaminya Dato' Sri Khalid bin Mohamad Jiwa atau lebih dikenali sebagai Datuk K.










No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...