Tuesday, December 25, 2012

DURIAN CREPE

Apakah Durian Crepe itu..
kerepek durian ke? Pada mulanya Isra pun ingat cam tu juga, "krepek durian" kot. Actually Durian Crepe nie adalah sejenis kuih. Ada kulit di bahagian luar, dan di dalamnya mengandungi inti durian bersama cream. Layan gambar durian crepe kat bawah nie.

 
Nyam..Nyam..Nyam... Yammy..Yammy..Yammy ermmm.. sedapnya, rasa sekali nak lagi. Bersama kita hari nie, model faceblogisra.. yang tidak asing lagi "ISRA ISMAIL"..hahaha. trying crepe durian for the first time..Bismillah..



Durian crepe nie, rakan seangkatan aq yang beli "Firdaus Ismail"... a.k.a "Fred".. Baiklah, Isra nak cerita dari mula bagaimana Durian Crepe nie boleh sampai ke pengetahuan Isra. Pada mulanya Isra tak tahu apa pun tentang FENOMENA Durian Crepe nie, Firdaus la yang asyik cakap pasal Durian Crepe. Disebabkan ketidak tahuan aq...so, encik google menjadi tempat rujukan aq mencari maklumat. Owh, nie rupanya Rupa durian crepe... Tidak cukup sampai di situ, pada malamnya pulak kita orang m'google lagi, kat mana ada jual durian crepe dalam area2 Bukit Mertajam.. mana cukup kalau tengok je kan. pasti nak Rasa.. cari punya cari jumpa lah satu blog nie dan kita orang pun order.. esok paginya sampai ..free delivery.. Yang Kuning-Durian... Warna Oreng tu-Strawbery.. rasa sekali nak lagi.. =)


sampai kat sini saja entry kali ini sebab nak P belajar buat PCB untuk FYP... =)
assalamualaikum.. jumpa lagi..
Like Bawah Nie..

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...