Friday, July 11, 2014

SK-II THE MIRACLE OF PITERA™ THE SCIENCE BEHIND THE MIRACLE




Pada suatu hari yang indah, seorang lelaki Jepun yang seringkali membuat lawatan ke kilang sakae mendapati tangan pekerja-pekerja di situ amat gebu dan lembut. Memang tidak menghairankan kalau semua pekerja di situ gadis sunti belaka, namun realitinya pekerja-pekerja di situ sudah tua dan bahagian kulit gebu dan lembut hanyalah pada bahagian tangan yang tekun membuat kerja di kilang itu.



Lelaki Jepun itu seringkali ke kilang-kilang minuman, untuk merasa kualiti minuman dan bukannya sibuk dengan rahsia kecantikan kulit. Namun kerana penemuan memberangsangkan itu hanya didapati di kilang sakae dan bukan di kilang minuman lain, dia berasa adalah heroic jika rahsia ini di bawa ke makmal demi kepentingan wanita sejagat.




Sehingga ke akhir hayat lelaki Jepun tersebut, dia berhubungbaik dengan saintis-saintis di makmal sebuah syarikat. Pada 1970-an, para saintis SK-II mula berusaha kuat untuk mendedahkan ramuan penjagaan kulit yang akan membuat kulit yang cantik realiti untuk setiap wanita. Dua dekad telah pun berlalu, rahsia penemuan lelaki Jepun tadi masih teguh memberi manfaat kepada teknologi penjagaan kulit. Rahsia lelaki Jepun tadi adalah, Pitera™ .



THE MIRACLE OF PITERA™  THE SCIENCE BEHIND THE MIRACLE    SK-II

VISIT MY IG : ISRAISMAIL92



VIDEO RAHSIA DISEBALIK KISAH SK-II









Try folding it here
What have we made?

Why are your hands different from mine, Grandmother?

Well... (Ja..)
Let me tell you a story
About a girl who hears of a legendary place where people do not grow old.


Can I go there?

Follow the bird.

The bird leads the girl over paddy fields,
through cherry blossom orchards and into the forest...
The village is in the mountains of this country

Fed by the pure water of the melting snow.....

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...