Sunday, August 17, 2014

uqasha senrose wajah tamu Majalah Lisa edisi September 2014 keluaran bulan 9 hanya rm3.90 karier glamor kerjaya popular punca rezeki



hanya rm3.90 setiap bulan
Lisa Keluaran September 2014



uqasha senrose wajah tamu LISA kali INI
LISA Malaysia SEPTEMBER isu karier glamor kerjaya popular punca rezeki kini di pasaran.




  • Cantik di bawah rm100

  • Eksklusif! Selak Rahsia Jelita fazura & bunga cinta lestari

  • pensyarah sugar mummy galak pancing pelajar

  • Pria dambaan syarul ridzwan

  •  Uqasha senrose menjauh tinggalkan kisah lalu

  • Karier glamor kerjaya popular punca rezeki



Suatu ketika kisah peribadi si pemilik wajah jelita ini sentiasa menjadi buruan media dan ikutan peminat. Menganggap itu sebahagian episod dalam sketsa kehidupannya, aktres yang kini tampil anggun dengan berhijab optimis untuk membina platformnya sendiri berbekalkan bakat untuk meniti arus dunia glamor ini. Jom kita saksikan belakang tabir ketika cover shoot Uqasha Senrose disini  dan jangan lupa dapatkan majalah LISA edisi September di pasaran hari ini!






lengkapkan koleksi majalah LISA dengan isu baharu muka depan Uqasha Senrose yang kini manis berhijab.
Untuk September ini kami paparkan produk cantik di bawah RM100 yang mampu beli. Juga tip cantik Fazura dan BCL yang sangat berguna buat kamu aplikasikannya. PERCUMA di dalam majalah MASKER ABSOLUTE MATTE dari bliv untuk kamu cuba. Ada lagi HADIAH BERNILAI RM25,000 untuk kamu MENANG. Semuanya ada di dalam LISA september.

Singkap juga kisah PENSYARAH SUGAR MUMMY yang galak pancing pelajar untuk memuaskan nafsunya. Satu lagi kupasan adalah OPPOSITE ATTRACTS, betulkah hubungan dua insan yang jauh berbeza fiilnya mampu menjadikan hubungan lebih hangat?
Peminat-peminat pelakon Syarul Ridzwan jangan lepaskan peluang mendekati hero dambaan ini. Eksklusif Syarul berkongsi kisah mengenainya dengan penulis LISA. Akhir sekali FOKUS LISA bulan ini adalah mengenai KARIER GLAMOR. Apakah kamu salah seorang yang punya kerjaya glamor seperti blogger Budiey.com - Blog Sensasi Selebriti atau DJ HotFM atau jurugambar selebriti RIFAEE ISA Photography atau jurusolek @emmy agung...?
Dapatkan di pasaran!





====================
review mengenai Album Fragmen untuk Lisa edisi September 2014

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...