Monday, August 18, 2014

SIMPLYSITI WHITE & DETOX (Part 2)

Memperkenalkan SimplSiti White & Detox



P/S: Foto Ini telah diedit oleh pemilik blog Facebogisra, Model yang dipilih oleh Pihak Simplysiti untuk produk ini ialah Siti Saleha. Harap Maklum. #Sitizonersfanart


Tahukah anda bahawa sinaran UV, pencemaran sekeliling, serta diet yang tidak seimbang boleh menyebabkan kulit menjadi kusam, gelap dan tidak bermaya?

Memperkenalkan rangkaian pencerahan kulit terbaru SimplySiti White & Detox dengan formulasi Advance Detox Formula khusus untuk membantu menjadi kulit anda lebih cerah, sihat dan bersinar dari dalam.
Detox adalah satu proses untuk menyingkirkan elemen-elemen yang tidak baik seperti kesan sinaran UV, pencemaran, diet yang tidak seimang, dan bakteria yang telah lama terkumpul di dalam badan.

Ke arah kuit yang kelihatan lebih cerah, sihat dan bersinar dari dalam

Kini, konsep detox telah diterapkan ke dalam rangkaian penjagaan kulit Simplysti White & Detox. Untuk memastian kesan yang optimum, SimplySiti White & Detox menggabungkan dua bahan semulajadi terbaik melalui kuasa Advancce Detox Formula iaitu Teh Hijau dan Madu Manuka dari New Zealand:

Ekstrak Teh Hijau


Teh Hijau, terbukti dengan kehebatannya untuk mengurangkan radang kulit, mempunyai 20 kali kandungan antiosida berbanding Vitamin C, dan melindungi kulit dariada kerosakan akibat faktor radikal bebas . Ia juga melindungi dan menyihatkan kulit secara meneluruh.

Ekstak Madu Manuka

Madu Manuka pula kaya dengan pelbagai vitamin, asid amino dan mineral. Madu Manuka dari nEw Zealand ini daat membantu proses enyembuhan kuit kerana kandungan anti-bakteria dan antiseptiknya. Ia juga daat membantu menyihatkan kuit., mengurangkan arut akne dan jeragat serta mencerahkan tona kulit.

Rejim penagaan kuit White & Detox

Rejim penjagaan kulit White & Detox membantu menyahtoksin dan menyuburkan lapisan kulit melalui kuasa Advanced Detox Formula.Ia menggabungkan ekstrak Teh Hijau dan Madu Manuka bagi membersihkan kulit secara dalaman untuk kulit yang kelihatan cerah, sihat dan bersiar dari dalam.






White & Detox

A revolutionary formula that works to cleanse skin’s inner layers for improved clarity and a more even skin tone. Now you can have fairer and healthier looking skin that glows from within!

White & Detox with Advanced Detox Formula combines two of nature’s most powerful ingredients:

Manuka Honey Extract :
A premium honey produced in New Zealand full of amino acids, vitamins and minerals.

Green Tea Extract :
Known for its anti-inflammatory and detoxifying properties. It contains 20 times more antioxidants than Vitamin C and provides protection from free radical damage.





Anda mungkin mencari : 
#Powerbank Simplysiti #SimplySiti White & Detox Part 1 #Sitizonersfanart

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...