Monday, September 1, 2014

Ada Tv Boleh Beli Astro Go Shop Channel 118

Suka Blog ini? Terima Kasih

Follow My IG : ISRAISMAIL92

Ada Tv Boleh Beli Astro Go Shop Channel 118


GO SHOP CLOCK HOUSE FAMILY FACEBLOGISRA ISRASMAIL92 GAMBAR JIMMYSHANLEY GO SHOP DI FACEBLOGISRA ASTRO




Cara beli produk yang dijual di Astro Go Shop:

1. Tengok tv saluran 118 Astro Go Shop, pilih produk yang kita suka.
2. Telefon Astro Go Shop: 1-800-82-0088 untuk membuat sebarang tempahan / pembelian.




3. Operator Astro Go Shop akan sambut panggilan korang, sila bersabar. Nanti operator tu akan minta nama, alamat rumah dan produk yang korang nak beli.

Contoh:
Nama : Hasan Mutallib double L Hasan Mutallib
Alamat : Jalan Limau….
Produk : 
The Swiss Military Power Tool Set


4. Buat pembayaran produk Astro Go Shop sama ada melalui kredit kad, debit dan juga ketika penghantaran (COD). Semuanya semudah abc.

Cara untuk membeli

Q: Bagaimanakah cara untuk saya membeli dari GO SHOP?

A: Anda boleh membuat pesanan dengan menghubungi nombor talian bebas GO SHOP kami di 1800-82-0088. Wakil GO Shoppers peribadi kami sedia membantu anda pada bila-bila masa.

Q: Bolehkah saya membuat pembelian dalam talian (online)?

A: Kami masih belum menyediakan pilihan tersebut buat masa ini.  Ya klik sini. Anda juga boleh membuat pesanan dengan melayari website www.goshop.com.my.

Q: Adakah saya perlu memiliki akaun GO SHOP untuk membuat pembelian?

A: Apabila anda menghubungi talian bebas tol kami pada pertama kalinya untuk membuat pesanan, Wakil GO Shoppers peribadi kami akan membantu anda untuk mendaftar dengan kami. Sila sediakan maklumat seperti nama penuh, kad pengenalan/pasport, alamat terkini/surat-menyurat, nombor untuk dihubungi dan alamat e-mel. Jika anda sudah berdaftar dengan kami, anda tidak perlu menjalani proses ini. Walau bagaimanapun, kami sedia membantu jika anda perlu mengemas kini maklumat peribadi anda.

Rasai Pengalaman Membeli belah di GO SHOP


Penulis blog nak beli Olympus TG-3 Tough Digital Camera. Cuma Tag Line:

 " ADA TV BOLEH BELI "
tapi sekarang penulis blog hanya terfikir 
" ADA DUIT SEMUA BOLEH BELI "
#KalauAkuKaya

"ADA BLOG BOLEH BELI"
"ADA INTERNET BOLEH BELI"
Hehehehehehehehehehehehehehehehe

update
" ada tv,fon,tablet,pc boleh beli"


KONGSI PENGALAMAN BELI DI GOSHOP


Destinasi Beli-Belah Terhebat



Mengenai GO SHOP
GO SHOP adalah cara baharu yang menarik untuk membeli-belah, mudah dan dari rumah mengikut keselesaan anda, 24 jam sehari. Kami menawarkan pelbagai produk menarik yang terdiri daripada barangan elektrik, elektronik, perkakasan kelengkapan rumah, dapur, peralatan kecergasan diri, kecantikan, aksesori fesyen dan lain-lain, melalui saluran TV membeli-belah 24 jam kami. 

Para pengacara TV kami yang sentiasa ceria dan bertenaga akan memperkenalkan anda kepada dunia baharu hiburan berinformasi, mempamerkan pelbagai pilihan produk di samping mengadakan demonstrasi ciri-ciri menarik produk tersebut, menjadikannya sesuai untuk diadaptasi kepada gaya hidup masyarakat di Malaysia.  

Apa yang perlu anda lakukan adalah hanya menonton Saluran Astro 118 (tersedia untuk semua pelanggan Astro dan NJOI), dan jika anda suka dengan produk yang dilihat di kaca TV anda, dail nombor talian bebas tol kami 1-800 82 0088. Wakil Go Shoppers kami sentiasa bersedia setiap ketika untuk menjawab pertanyaan anda, membantu anda membuat pesanan atau menolong menyemak status penghantaran barangan anda. Wakil kami dilatih khusus untuk memenuhi keperluan anda, menjadikan ia satu pengalaman yang menarik apabila anda membeli-belah bersama kami. 

Bukan itu sahaja. Tidak lama lagi, para pelanggan GO SHOP juga bakal diberi pilihan tambahan sama ada membeli-belah menerusi laman web atau melalui telefon pintar.  Nantikan pelancaran perkhidmatan e-dagang dan telefon mudah alih daripada kami.

GO SHOP dikendalikan oleh Astro GS Shop Sdn Bhd.

1 comment :

Hadzlami Husin said...

seb baek ade blog ni..aku mencari no tepon GoShop nak beli barang..tQ ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...