Sunday, February 1, 2015

ASTRO GO SHOP ADA TV FON TABLET PC BOLEH BELI

Suka Blog ini? Like Kalau Suka, Komen Kalau Nak Cakap Sesuatu....




GO SHOP adalah destinasi gaya hidup beli-belah 24 jam yang menghiburkan yang mempunyai demonstrasi, promosi dan penjualan produk serta perkhidmatan menerusi pelbagai platform termasuk Astro TV, Astro On The Go, talian e-dagang dan perdagangan mudah alih dengan menawarkan pengalaman runcit pada bila-bila masa dan di mana jua. GO SHOP adalah usaha sama antara penyiar terkemuka di Malaysia, Astro Malaysia Holdings Berhad dan GS Home Shopping Inc – peruncit multimedia terkemuka Korea.

Memperkenalkan Go Shop! Alami pengalaman beli-belah yang baru ada bila-bila masa di mana jua anda berada. Ada TV, ada fon, ada tablet, ada PC, boleh beli! 


Go Shop ialah cara membeli-belah yang seronok dan menghiburkan di pelbagai platform menerusi TV, fon, PC dan tablet di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Jangan ke mana-mana. Teruskan bersama kami. ‪#‎ShopatGoShop‬

Go Shop ialah cara membeli-belah yang terkini dan menyeronokkan melalui Astro Saluran 118.

Layari destinasi membeli-belah terhebat dan menyeronkan di http://www.goshop.com.my/




Go Shop is officially launched!
Now you can #shopatgoshop via different platforms ada tv boleh beli, ada pc boleh beli, ada fon boleh beli, ada tablet boleh beli. beli guna internet

Sejak prapelancarannya pada 1 November 2014, GO SHOP telah menerima sokongan yang sangat memberangsangkan dengan tempahan lebih daripada 115,000 produk sehinggan kini. Buat masa ini, terdapat sebanyak 60 produk yang dapat diperolehi dengan perancangan untuk meningkatkan jumlah ini ke dua kali ganda dalam tempoh setahun.

Para pelanggan boleh membuat panggilan menerusi talian bebas tol 24 jam GO SHOP di 1800-82-0088 atau layari http://www.goshop.com.my untuk membuat tempahan produk.

Masa penghantaran adalah antara dua hingga lima hari bekerja di seluruh negara dan pelbagai pilihan pembayaran tersedia termasuk kad kredit dan kad debit keluaran tempatan, Pelan Pembayaran Mudah, pemindahan melalui bank secara dalam talian dan bayaran tunai semasa penghantaran.




Ada soalan mengenai produk kami? Ajukannya kepada wakil Go Shop di laman web kami (www.goshop.com.my) ataupun tweet sahaja kepada @ShopAtGoShop!


YOUTUBE: ShopAtGoShop
INSTAGRAM:@shopatgoshop
 +shopatgoshop 
#Tag : #shopatgoshop

GO SHOP ADA TV FON TABLET PC BOLEH BELI 


3 comments :

Cik karmila said...

hari hari adik saya suka tengok go shop ni...salam singgah dari saya from GA..

Mr. Rajan said...

i dari bandar bukit Puchong. I tak tahu kenapa tapi I tak boleh excess you punya website. Setiap kali I cuba, Safari kata cannot connect to server. Dah seminggu I cuba tapi cannot. I denggan Suami betul betul fed up. Kenapa???????. YOU tak nak I punya business ke???????!!!!!!!!!!!

ISRA ISMAIL said...

@rajan kandiah ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...