Friday, October 10, 2014

Testimoni Sabun Ajaib Cuka Buluh Berpudina CHT

CHT SABUN AJAIB SABUN TERLARIS DI UTARA MALAYSIA ( KLIK SINI )


Twin Pack RM27.80 BUY 2 FREE1
BUY Sabun ajaib 60g X 2,  FREE Million Balm Ajaib 4gm 
Natural Soap + Anti-Oxidant






Review Sabun Ajaib Cuka Buluh Berpudina CHT



Review Sabun Ajaib Cuka Buluh Berpudina CHT bersama pemilik blog Faceblogisra iaitu Isra Ismail. Saya baru sahaja membeli Twin Pack Sabun Ajaib yang berharga RM27.80 di Farmasi Alphro Tmn Sri Kuantan 3 Jalan Beserah 25300 Kuantan Pahang Buy 2 Free 1. Pek ni dalam kotak ada 2 buku sabun dan 1 million balm ajaib  4gm - worth rm8.00 each (free sample). Semasa menggunakan sabun nie, kulit berasa sungguh segar dengan sensasi pudina, sejuk je rasa (Mint Peppermint  / Menthol)

Peppermint is a natural source of menthol.

Menthol is an organic compound with the chemical formula C10H20O that occurs naturally in mint and some other plants. It can be extracted from the leaves by distillation, but is more commonly made synthetically. Pure menthol is a crystalline solid, but it is often used in the form of peppermint oil. It produces a sensation of coolness in the mouth or when applied to the skin and can act as a mild anesthetic. The compound is widely used in cough and cold remedies because of its soothing effects and as a flavoring in candy, chewing gum and medical products.


Sabun Cuka Buluh Berpudina


Sabun Cuka Buluh Berpudina rumusan terbaik untuk jerawat, pigmentasi, bincul hitam,pemutih kulit,liang roma tersumbat, keseimbangan kulit, bau badan, kegatalankulit, sebahagian besar masaah kulit, inflamasi, kelemumur, keguguran rambut, pecah-pecah puting susu, kulit alergi, kepedihan terkena sinaran matahari terik, jangkitan kulit, disinfeksi, anti-bakteria, nbekas jerwat, mengecilkan liang rioma, kemerahan, kebengkakan, melembabkan dan mencerahatkan kulit stress, kelelahan mental, menyegarkan semangatdan sebagainya.


Million Balm Ajaib

Million Balm Ajaib formulasi terbaik untuk Gatal, penyakit kulit, sakit kepala,gigitan serangga, sakit gigi, kuit kasar, luka, bibir mengelupas,hidung tersumbat, lecur, keretakan tumit kaki,kaki atlet, ulser, melegakan buasir, ekzema, halau nyamuk.




TESTIMONI PENGGUNA:

Sabun Ajaib Cuka Buluh Berpudina CHT

Sebelum

Penyakit : Eczema , Kulit kering 



Selepas

Kelebihan sabun cht Testimoni Sabun Ajaib Cuka Buluh Berpudina Testimoni Sabun Ajaib CHT Testimoni Sabun Cuka Buluh Berpudina Testimoni Million Balm Ajaib Testimoni Million Balm Ajaib CHT Testimoni Million Balm Ajaib CHT FREE SAMPLE Testimoni Sabun Ajaib Cuka Buluh Berpudina CHT






1 comment :

Missa said...

Ya, saya dah gunakan hampir setahun. Asalnya saya cari benda utk tutup liang roma terbuka sbb faktor umur & kerja9kerja site.. kulit memang cepat hancutr). Mula2 saya pakai Merine Essense (sabun garam buluh).. liang roma memang tertutup tp masalah lain plak timbul.. jerawat plak naik. Dah la harga mahal. Kemuadian saya terjumpa CHT buat promo kat MITC Melaka. So saya cuba, sbb katanya boleh MEMBASMI jerawat & mengecilkan liang roma dgn harga sekali ganda lagi murah. Saya cuba... 3 hari pertama MEMANG MENAKJUBKAN.. jerawat saya hampir hilang semuanya... dan saya terus guna selama hampir 2 tahun dah. HASILNYA amat2 memuaskan.
Kulit saya dah semakin licin.. Jerawat memang dah tak de lagi..

Saya recommend bagi sesiapa yang nak cuba... memang berbaloi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...