Saturday, October 11, 2014

Testimoni A's First Facial Cleanser and A'S FIRST MOISTURISER CREAM


Cara Mudah Hilangkan Parut Jerawat. Semua orang memang anti dengan jerawat ye dak? Dah la lepas tu, tinggal pulak parut. Kalau orang perempuan lagi la kalut kalau ada jerawat even sebijik je pun. Tapi persoalannya kat sini parut jerawat ni memang susah nak kasi hilang. Jerawat tu pun dah satu masalah, nie kan lagi parut jerawat pun masalah besar jugak. jadi kat sini ada dua masalah.


Aku nak cerita pasal pengalaman aku. Bukan pengalaman mimpi basah..ehm ehm ehm..(sambil geleng-geleng kepala) No No No..bukan pengalaman yang tu..tapi ni pengalaman pasal jerawat sekaligus parut jerawat. Aku ni sejak zaman akil baligh jerawat memang rancak tumbuh. Muka pulak jenis berminyak dan liang roma besar. Tambah pulak masa sekolah menengah duduk kat hostel. Memang serius jugak la masalah jerawat ni. Parut penuh kat pipi.


Pada tahun 2012, dalam bulan 5 macam tu, one of my friend rekomenkan "Try la guna produk ni, A’s First Facial Cleanser" terlajak bagus katanya. Aku memang harommm tak pernah dengar nama produk tu. macam cliche je nama macam tu. Oh lupa nak habaq, sebelum tu aku duk guna la pencuci muka yang depa duk iklan kat tv tu. Macam-macam dah aku try.  Nivea for men, dashing, garnier for men, for girl semua aku bedal. Tapi tu semua penipu, pembohong. eh tak la..buka penipu cuma mungkin tak sesuai dengan kulit muka aku sebab semuanya tak nampak kesan pun. Parut tetap duk ada, jerawat pun tetap tumbuh. Lain la macam Isra Ismail dengan produk Simplysitinya. Siap ada video di Youtube lagi.. jelous.. hahaha..



Jadi, aku duk fikir punya fikir nak try ke dak A’s First Facial Cleanser tu. Kawan aku ni bagi la no yang jual A’s First tu. eh sabar sabaq..nanti aku kasi no orang yang jual A’s first tu..Aku pun try la sms tanya details..jadi pendekkan cerita terus buat payment.


Sebelum tu, aku nak cerita la sikit pasal A’s First ni, dari apa yang tauke dia duk cerita, produk ni di buat dari asam jawa plus madu. Boleh atasi masalah macam: jerawat, parut jerawat, jeragat, kulit berminyak, liang roma besar, tona tak sekata dan mencerahkan kulit. Aku lagi la eksaited nak try.. Lepas brother posmen hantar A’s First petang tu, terus aku guna.


Mula-mula guna rasa macam pedih-pedih. Lepas siap lap muka, terasa tegang semacam muka tapi yang bestnya muka aku bertahan selama 1 jam tanpa berminyak..sebelum ni selepas 15 minit cuci muka dah berminyak balik muka ni. Even dalam bilik berhawa dingin pun tetap berminyak. Jadi aku terus pakai A’s First ni sampai la 2 minggu. Aku balik kampung cuti. (masa tu masih study) Semua orang kampung duk tegur, asal muka aku nampak cerah semacam, parut jerawat pun macam dah pudar. Wah aku dalam hati dah berbunga riang!! Memang betul la produk A’s First ni berkesan. Memang tak rugi aku try dan aku habiskan duit sebab tu produk pertama aku beli yang paling mahal.


Jadi aku nak tepek la tetimoni aku sendiri kat sini..aku nak letak gambar selepas..tapi sebab tahap kemaluan meninggi, aku sensor part mata..takut terzina mata pulak nanti. ehek.


Adakah jelas perbezaannya? Ye lah masih ada lagi parut-parut kecil..tapi kalau nak dibandingkan dengan parut sebelum menggunakan A’s First memang banyak giler. Lagipun orang lelaki tak boleh kulit licin sangat, nanti susah..kena bomoh sebab ada orang dengki..haha..apa? tak jelas? tak nampak sebelum dan selepas? ok fine


Okey enough. Aku tahu ramai yang eksaited nak lawa macam aku jugak kan atau lebih tepat kacak macam aron aziz...? Ok rilek rilek. Jangan gelojoh..semua orang boleh lawa atau kacak..even kakton pun nak lawa.. lawa tak kak ton... dan tak kurang hebatnya bloger baru nak naik tu.. apa nama dia .. lupa!!!!!! .. aha.. betul " Isra Ismail" dia pun bertambah kacak dengan macam-macam produk dia promote kat blog dia..."faceblogisra"...  Jadi mai sini nak bagi SPECIAL ANNOUNCEMENT. Korang boleh dapatkan A’s First Facial Cleanser kat no ni:


013-360 2863 (SMS/Whatsapp)
atau
011-32425626 (SMS/Whatsapp)

p/s: lagi berita gembira, korang akan dapat tawaran istimewa SMS/Whatsapp “AFfaceblogisra” ke no yang tetera di atas...
A's First Facial Cleanser berkesan A's First Facial Cleanser testimoni A's First Facial Cleanser murah A's First Facial Cleanser bagus ke Pengedar A's First Facial Cleanser Keberkesanan A's First Facial Cleanser Pengguna A's First Facial Cleanser Pencuci muka asam jawa dan madu
Nie post aku copy paste je.... 

Testimoni A's First Facial Cleanser 






Testimoni A'S FIRST MOISTURISER CREAM



SUMBER: OFEKOS
KREDIT TO : http://www.ofekos.com/cara-mudah-hilangkan-parut-jerawat/

2 comments :

Unknown said...

Berapa rm satu? Hehe

ISRA ISMAIL said...

semalam pm tauke dia "satu A's First Facial Cleanser berharga RM40 termasuk pos laju" kata Firash Amsaq nie fb dia https://www.facebook.com/produknatural99 ... hehehe saja promok produk tempatan copy and paste je... terima kasih sudi komen.. Hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...