Monday, January 26, 2015

SIMPLYSITI FOR MEN Skincare Range + Black & Gold Edition 2015 (MAYBE)

Suka Blog ini? Like Kalau Suka, Komen Kalau Nak Cakap Sesuatu....

( Sekadar Gambar Hiasan )

Tajuk dan entry ini bukanlah kenyataan rasmi dari pihak Simplysiti, ini hanyalah andaian dan harapan penulis.

Skincare Range + Black & Gold Edition
Branding, Graphic Design, Product Design
This is the rough idea and it is not the actual product. Black & Gold edition and the Range name is strictly secret to tell here :)





SIMPLYSITI FOR MEN | PRODUK TERBARU DARIPADA SIMPLYSITI PADA TAHUN 2015
(ini Bukan Kenyataan Rasmi dari Simplysiti dan ini hanyalah andaian dan pendapat penulis blog)

Jika, semua pembaca nak tahu.. atau ada yang dah tahu.. pemilik blog telah menggunakan produk Simplysiti sejak ianya diperkenalkan lagi. Kiranya boleh dikatakan pemilik blog merupakan wajah-wajah Simplysiti. Jangan marah yep.. hehehe..kalau ada yang nak muntah tu, bawa-bawa bertenang, OK!!!. 

Selain menggunakan produk penjagaan kulit wajah dari rangkaian penjagaan kulit Simplysiti, pemilik blog juga menggunakan produk wangi dari pada Simplysiti iaitu HIM -CHARM wangian khas untuk Lelaki , Pria atau Jejaka. Bukan sahaja itu, pemilik blog turut menyertai pertandingan membuat video parody yang dianjurkan oleh pihak Simplysiti dengan memaparkan minyak wangi Simplysiti dengan muzik latar Lebih Indah.

SIMLYSITI REVAGE

Jika korang semua perasan 2 lakaran idea di atas yang penulis blog Faceblogisra rasakan merupakan produk keluaran terbaru dari Simplysiti pada tahun 2015. Jika sebelum ini kita pernah mendengar koleksi make-up Gold Edition tapi kali ini ianya didatangkan khas dengan set penjagaan kulit Gold Edition iaitu Cleanser, HD Simplify | BB Cream | CC cream, Refreshing Mask , Ultra Toner dan Serum Day & Night Cream. Ini hanyalah teka-teki yang penulis blog jawab dan penulis blog rasa.

SimplySiti Gold Edition

Gambar lakaran yang berwarna hitam yang penulis blog rasakan ianya merupakan Set penjagaan kulit terbaru dari Smplysiti iaitu Black Edition yang terdapat Cleanser, Refreshing Mask, Ultra Toner, HD Simplify | BB Cream | CC Cream, Moisturizing Day Cream dan Moisturizing Night Cream. yang penulis rasakan Black Edition ini merupakan set penjagaaan kulit untuk lelaki.

Simplysiti Black Edition


Jika diperhatikan ayat di bawah yang telah di boldkan ini adalah langkah berjaga-jaga dan strategi pemasaran produk Simplysiti. Berdasarkan pengalaman dan permerhatian penulis blog sendiri , jika diperhatikan semasa lawatan Simplysiti dan Pihak Jakim bersama wartawan ke kilang pembuatan produk Simplysiti di Korea. 

Pernah satu ketika semasa produk BB Cream Simplysiti ingin diperkenalkan di Malaysia dan pihak Smplysiti terpaksa menukar BB Cream kepada  nama Simplify kerana terdapat syarikat pengeluar produk kosmetik lain telah terlebih dahulu memperkenalkan produk BB Cream ini kerana mungkin terdapat sumber dan orang dalam yang membocorkan rahsia ini. Oleh itu semasa lawatan ke korea satu produk baru dari Simplysiti iaitu krim DERMAGIC terpaksa dirahsiakan supaya ianya tidak ditiru dan inilah strategi pemasan yang lebih berkesan.

Skincare Range + Black & Gold Edition

This is the rough idea and it is not the actual product. Black & Gold edition and the Range name is strictly secret to tell here :)
handsome men produk perfect man 2015 2016 2017 2018 2019 2020
Oleh itu sama-sama kita nantikan apakah nama produk terbaru dari Simplysiti itu. Terdapat unsur-unsur permata ke dalam produk terbaru simplysiti ini, tak sabar nak tahu.. Adakah set penjagaan kulit untuk lelaki... "Colour Inspiration" New product from SimplySiti Coming soon...


Sumber Gambar : Rahimie Rashid & Softbullet
JUAN BETANCOURT | TOM FORD: MEN SKINCARE & GROOMING
JUAN BETANCOURT FOR TOM FORD MEN SKINCARE



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...