Tuesday, January 6, 2015

Konsep Produk dan Gaya Pengasas D'herbs Dato' Aliff Syukri Kamarzaman Ditiru

Suka Blog ini? Tekan La like..
Terlajak Laris... Terlajak Like..
Terima Kasih.





Baru-baru nie Kami di facebogisra ada terbaca status Pengasas Produk D'herbs yang dikatakan menyindir Pengasas produk kecantikan yang meniru konsep dan gaya personalitinya. Tak perlu nak sebut nama la. Saya rasa korang tahu siapa orang yang di maksudkan itu. Kalau nak tahu sila komen kat bawah nie... ada tepat komen.. tentu ramai yang akan reply komen tu nanti.. Sila komen Yep.. Kat bawah nie merupakan Status yang dikarang oleh pengasas Produk D'herbs.. Lepas Baca, Harap sudi komen...

Susah nak cari makan sekarang banyak sangat yang dok jual produk dok tiru konsep produk terlajak laris dan yang menjijikkan meniru ala ala wajah saya dan pose saya, suara kepit saya baju saya, spek mata saya, kalau boleh seluar dalam saya pun dia nak tiru dokk pakat x nampak jehhh ..hahaahha


Gambar Kontroversi

Jangan bulu ketiak nak tiru dah nanti kuar roti kaya kesian sangat.....dan ada hati mngaku ada kena mengena dengan saya...Saya ingin war warkan 1 dunia yang saya tiada adik lelaki atau abang lelaki yang menjual produk kosmetik atau kesihatan okeyyy.... jangan terkeliru dan terpedaya dangan muslihat yang cuba mngambil tempias saya. sebab apa yang saya pakai dan buat dia akan copy and paste oohh senangyaa dunia kalau macam tu...Saya pun tidak sempurna dan selalu melakukan kesalahan nak meniru biar berpada bukan gitu gaya yaa.. saya yakin masyarakat boleh menilai siapa kaca dan siapa berlian.. Sebab saya percaya peniru akan mnjadi second great dan pencetus akan mnjadi ikon dan fenomena ..just do ur own way okeyy cau cin cauuuu
#siapamakancilidiarasapedas #terlajakpedas @issfeyrdauss @deherbsterlajaklaris @dherbsonline @syurgaspa96 — with Aliff Syukri Kamarzaman.


Dato' Aliff Syukri Kamarzaman
Pengasas D'Herbs  (Terlajak Laris).


Dato' Aliff Syukri Kamarzaman merupakan pengasas paling muda dan sensasi produk komestik D'Herbs dengan slogannya "Terlajak Laris". Dilahirkan pada 3 April 1987  di Felda Kechau, Kuala Lipis, Pahang Darul Makmur. Beliau adalah diantara jutawan dan usahawan Melayu Muslim yang Paling Berjaya di Malaysia..
====================================================================

PESANAN PENAJA

Saya  tiada kena mengena dengan dengan cerita di atas. Saya juga bukanlah orang yang dimaksudkan oleh Dato' Aliff Syukri Kamarzaman dalam status Facebook miliknya kerana saya tidak menjual sebarang produk kecantikan. Saya cuma hanyalah seorang  blogger biasa dan tak famous. 

JOM FOLLOW ISRAISMAIL92

@ISRAISMAIL92 VS @aliffsyukriterlajaklaris

Sekadar Gambar Hiasan

#terlajaklaris..
cuba ada teka yang mana satu adik yang mana satu abang.?

Sebenarnya ada sebab kenapa saya share gambar nie, sebab ramai yang cakap muka saya sama macam muka Dato' Aliff Syukri Kamarzaman, terlajak laris. Kawan -kawan semasa belajar di Universiti, dalam facebook dan sedara-mara cakap muka saya dengan Dato Alliff nie.. korang rasa sama ke tidak....??

Bukan adik.. bukan Abang..  
Bukan anak.. bukan Ayah..

(Sekadar Gambar Hiasan)

=================================================================
Berbalik kepada soalan aku, sama ke tidak...?
azril muhammad radzi pengasas produk v'asia Founder of V'Asia Cosmetic @datodrazril Instagram profile gaya dan personaiti Pengasas D'herbs Aliff Syukri Kamarzaman ditiru pengasas v'asia dr azril mohd radzi d'herbs vs V'asia Aliff Syukri Kamarzaman vs dr azril mohd radzi terlajak laris vs Pastikan V'ASIA baru BELI terlajar laris.. WANITA HARI INI bersama Dr Azril Mohd Radzi V'asia cosmetic & healthcare Pastikan V'ASIA baru BELI !!! V'ASIA diterajui dan diasaskan oleh Dato' Dr. Azril bin Mohd Radzi, selaku Pengarah Urusan AURA ONE RESOURCES (M) SDN BHD. V'ASIAadalah singkatan dari perkataan VERSI ASIA .Ia merupakan produk kecantikan dan kesihatan yang di formulasi khusus untuk wanita dan lelaki sesuai untuk semua peringkat umur. founder of V'Asia Cosmetic @datodrazril suami isteri anak-anak. SENDAYU TINGGI DUTA BARU TERLAJAK LARIS JURU CAKAP IKLAN
---------------------------------------



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...