Thursday, July 9, 2015

IKLAN RAYA GO SHOP | Raikan Perayaan Dengan Membeli-belah bersama Go Shop

IKLAN RAYA GO SHOP | IKLAN RAYA ASTRO GO SHOP



Raikan Perayaan Dengan Membeli-belah bersama Go Shop

Permulaan Iklan memaparkan rumah kampung yang diterangi oleh pelita dan kedengaran bunyi cengkerik, dan yang paling penting korang akan nampak Piring Astro kat Rumah ni.




Penonton di bawa kedalam rumah dan di perlihatkan dengan sekeping gambar potret sebuah keluarga di diding. Gambar tersebut memaarkan seorang nenek bersama anak, menantu dan seorang cucunya.



Juga kedegaran suara seorang nenek menjawab panggilan telefon  "Lusa..baik, nenek tunggu". lalu meletak gangang telefon.



Penonton juga diperlihatkan dengan sekeping gambar cucu nya yang memakai sepasang baju melayu berwarna biru.



Nenek ni pun mengemas rumah dengan menggunakan produk dari GO SHOP, Memasang lampu kelip-kelip ( lampu lip lap lip lap ) , menjahit , mengayam ketupat, mengisi balang kuih raya.






Pada keesokannya yang merupakan hari raya, Nenek ni pun menunggu di Jendela dan  kedengaran detik saat jam dinding di rumah lantas melihat kearah jam tersebut dah pukul 3.22 Petang .




Nenek ni dah tak sabar menunggu ketibaan seseorang. Kedengan bunyi burung berkicau dan juga bunyi kederaan serta hon kenderaan yang tiba diperkarang halaman rumahnya

Apabila Nenek ni melihat diluar Jendela, apa yang ditunggunya dari pagi tadi dah sampai, lantas nenek ni pun berlari turun dan keluar dari rumah, yang paling best nenek ni tak pakai selipar " berkaki ayam" je.


Lalu cucunya juga yang baru sampai ke kampung keluar dari kereta dengan menyebut "NENEK", neneknya pula menyebut "SAYANG"...




Apa yang paling membuatkan penonton berasa hairan apabila nenek ni tak memeluk CUCU, terdapat unsur suspen kat sini.. dan membuatkan para penonton tertanya-tanya.



Paling Lawak bila nenek berlari memeluk van GO SHOP, rupa-ripanya nenek ni tunggu barang GO SHOP. Hahahahaha.. Serius ini lawak.. Iklan Raya Paling Best Tahun 2015.


Kalau Korang Nak tahu apa yang nenek Go Shop ni beli kat Go Shop.. korang kenalah tengok video ni.. saa yang dah tengok boleh komen kat bawah ni, barang2 yang nenek beli kat Go Shop.. Nanti Faceblogisra bagi Hadiah.. sapa nak boleh la komen jawapan anda kat bawah ni..






Nak tengok full video ni boleh tengk kat bawah ini, sumber adalah dari Youtube ShopAtGoShop


 GO SHOP, Ada TV Fon Tablet Pc Boleh Beli







No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...