Monday, July 1, 2019

BEAUSITI



BEAUSITI BY SIMPLYSITI


"Sebagai usahawan fokus saya kini adalah hanya pada produk penjagaan wajah, kosmetik dan juga perfume. Kalau ada pun mungkin saya akan keluarkan losyen badan dan juga makanan kesihatan untuk dalaman". Petikan dari laman Portal HIJABISTA. [ KLIK HERE ]



GAMBAR KREADIT TO : IG / FB : @beausiti

Wartawan : Apakah itu Beausiti ?

Siti :  ok terima kasih. Haa itu lah Encik Aizuddin dan pecah rahsia awal sangat. Saya nak simpan dulu  dia dah cerita sikit. Ini adalah inovasi kita dalam Simplysiti. Saya nak Simplysiti ni bukan saja untuk kecantikan luaran tapi kecantikan dalaman terutamanya bagi golongan wanita. Kita mememang memerlukan makan tambahan yang sihat atau vitamin untuk dalaman kita. Tambahan saya semakin bertambah usia 40 tahun , saya dah merasai semua benda ini kerana itu saya perlu membuat sesuatu untuk diri saya dan dikongsi kepada wanita di luar sana.

Kita dah buat inovasi ini lebih kurang dua tahun. Produk ini bukan produk dah siap dan kita repack. Kita telah membuat kajian dengan penyelidik (Saintis) dengan kerjasama pihak Universiti Kebangsaan Malaysia ( UKM ) untuk memastikan produk kita dari segi saintifik dan kualiti diperakui.

Sesi fotografi telah pun dibuat dari segi packaging dan sebagainya telah pun dibuat. Nanti saya cerita semasa pelancaranya.

Siti : Sepertimana semua tahu baru , jatuh bangun kayuh balik basikal itulah rahsianya. ( sempat lagi tokti berjenaka semasa sesi temubual mengenai  Konsert yang akan diadakan hasil kerjsama SIMPLYSITI, CIMB BANK DAN JUGA SHOPEE)







p/s : penulis blog tak boleh nak share tentang produk apa dan bahan apa yang ada dalam ada dalam Beausiti . Korang nak tahu kena tunggu penguman rasmi. Walau penulis blog sudah pun melihat produk tersebut serta mengetahui bahan-bahan yang terdapat dalam produk Beausiti , bagi menjaga rahsia dan amanah penulis blog tidak dapat mencerita tentang produk ini dengan lebih detail. Yang pasti produk ni dalam botol , botol panjang. Yang pasti rasanya sedap. Nak tahu kena tunggu segala informasi keluar dari mulut Dato' Sri Siti Nurhaliza sendiri.
  




GAMBARAN : BOTOL DAN KOTAK BEAUSITI

How to simplify your beauty routine and get ready faster

SIMPLYSITI KECANTIKAN BEAUTY SITI NURHALIZA KESIHATAN DALAMAN INTERNAL HEALTH EXTERNAL HEALTH 

SIMPLYFY SITI , SIMPLY SITI ,  SIMPLYSITI , BEAUTY SITI , BEAU SITI , BEAUSITI

1 comment :

Blogger said...

Look at the way my pal Wesley Virgin's tale launches in this SHOCKING and controversial video.

Wesley was in the army-and shortly after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to obtain everything they want.

THESE are the exact same tactics many celebrities (especially those who "became famous out of nothing") and top business people used to become wealthy and famous.

You probably know that you use only 10% of your brain.

Mostly, that's because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe that expression has even taken place INSIDE OF YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain 7 years back, while driving a non-registered, garbage bucket of a car with a suspended driver's license and with $3 in his pocket.

"I'm very frustrated with going through life paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

You took part in those questions, right?

Your very own success story is waiting to happen. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...