Monday, December 23, 2019

KISAH PONTIANAK TERBANG LPT HIGHWAY KUANTAN MARAN TERMELOH

KISAH PONTIANAK TERBANG LPT HIGHWAY KUANTAN MARAN TERMELOH


Pada 19/12/2019

Saya di tugaskan secara tiba-tiba untuk kesalah sebuah syarikat minyak yang mengendali produk baja di Kedah. Jadi selepai solat magrib saya di temani seorang lagi kawan saya bertolak dari Kerteh melalui LPT 2. Cuaca pada malam tersebut sedikit hujan. Jadi kami berhati-hati semasa memandu kerana jalan agak licin dan laluan hanya buka satu lorong di beberapa kawasan.


Dari LPT2 Memasuki LPT
Sampai saja di RNR Gambang kami berhenti solat Isyak dan mengisi perut kami yang masih kosong dengan memakan Nasi lemak ayam goreng yang bernilai RM5.00. Sangat berpatut harganya. Selesai makan kami terus meneruskan perjalan ke Gurun Kedah.


Semasa di dalam kereta kami berbual tentang soal makanan yang ingin kami makan semasa di kedah. Jadi keluarlah Nasi Kandar, Nasi Gam... ??? . Kawan aku ni pun terpikir nasi benda tu... Laaaa ada dalam cerita Syafiq Kyle belakon tu. Nasi Gam... Padahala aku silap. Lama tu dia pun sebut nasi gangjar.... Aha... dalam cerita Puaka Pusaka tu ada sebut pasal nasi gangjar. Jadi aku pun cakap cerita ni best juga cerita pasal saka..

Pastu mata aku pun terarah ke bahagian kenderaan yang bertentangan. Sebab mata aku nampak macam satu banner yang tergantung dari jauh. Jadi dengan sepantas kilat kenderaan dari arah sebelah dari jauh memasang lampu tinggi. Jadi mata aku lebih fokus ke arash kain banner yang terbang tu.






Di sebabkan aku penat, sebab dari pagi kerja pastu nak kena pergi kedah. Otak aku pun tak boleh nak fikir sangat. Jadi aku pun tanpa sengan silu tanya lah orang sebelah kau. Kau nampak tak....

Pastu kawan aku ni pun suruh senyap . "CERITA ESOK " ... " JANGAN TENGUR"....


Kesimpulan apa yang ISRAISMAL92 nampak tu adalah makhluk yang diberi nama PONTIANAK atau KUNTILANAK atau CIK PON ... CIK PONTI....





Kawan aku ni pun buka cermin depan kiri dan kanan hadapan. Pastu terus mulut dia kumat kamit. Pastu sambil memandu dia tengok aku. Aku pun masa tu pandang depan je. Hahahahahahaha.

Pastu aku pun cakap kat member aku sebelah yang tengah memandu tu. Aku masih ISRA yang tadi kat kerteh . Jangan Risau.


Ok Masa aku tengah taip ni aku punya bulu tengkok/ bulu roma naik wayyyyyyyyy...
JAM 9.34 (23/12/2019) sambil tengok bawang live ASTRO.

P/S: Semasa isra share kisah ni di ig story ramai juga yang DM pasal cerita ni.

" Selalu je dgr,, ada dh yang jumpa cik pon kat higway. My cousin cik pon ikut terbang jauh jugak. Beberapa puluh KM jugaklah.. mmg seram".

"Kalau balik dr jalan2 kuantan ke termeloh mmg pernah nmpak beberapa kali kelibat antara kuantan- maran".

Tapi aku google tak jumpa pun.... HAHAHAHAHA.. Jadi Isra pun share lah kat sini.


3 comments :

Nurul Shahira said...

Ada orang kata LPT ada penampakan macam tu. Betullah tu kan agaknya sebab dah ternampak 😅

Blogger said...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

Over 160000 men and women are utilizing a easy and SECRET "liquids hack" to burn 2lbs every night in their sleep.

It's effective and works all the time.

Here are the easy steps for this hack:

1) Hold a drinking glass and fill it up half glass

2) Proceed to use this crazy HACK

you'll be 2lbs lighter as soon as tomorrow!

Unknown said...

Did you know there's a 12 word phrase you can tell your partner... that will trigger intense emotions of love and instinctual appeal to you deep within his chest?

That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, adore and look after you with all his heart...

12 Words Who Trigger A Man's Desire Response

This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to work harder than before to love and admire you.

In fact, triggering this dominant impulse is absolutely essential to having the best possible relationship with your man that the instance you send your man one of these "Secret Signals"...

...You'll soon find him open his mind and soul to you in such a way he haven't expressed before and he will identify you as the only woman in the world who has ever truly appealed to him.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...