Sunday, July 28, 2019

Beausiti Simplysiti

"Sebagai usahawan fokus saya kini adalah hanya pada produk penjagaan wajah, kosmetik dan juga perfume. Kalau ada pun mungkin saya akan keluarkan losyen badan dan juga makanan kesihatan untuk dalaman". Petikan dari laman Portal HIJABISTA. [ KLIK HERE ]



GAMBAR KREADIT TO : IG / FB : @beausiti


Wartawan : Apakah itu Beausiti ?
Siti :  ok terima kasih. Haa itu lah Encik Azuddin Rahman dan pecah rahsia awal sangat. Saya nak simpan dulu  dia dah cerita sikit. Ini adalah inovasi kita dalam Simplysiti. Saya nak Simplysiti ni bukan saja untuk kecantikan luaran tapi kecantikan dalaman terutamanya bagi golongan wanita. Kita mememang memerlukan makan tambahan yang sihat atau vitamin untuk dalaman kita. Tambahan saya semakin bertambah usia 40 tahun , saya dah merasai semua benda ini kerana itu saya perlu membuat sesuatu untuk diri saya dan dikongsi kepada wanita di luar sana.
Kita dah buat inovasi ini lebih kurang dua tahun. Produk ini bukan produk dah siap dan kita repack. Kita telah membuat kajian dengan penyelidik (Saintis) dengan kerjasama pihak Universiti Kebangsaan Malaysia ( UKM ) untuk memastikan produk kita dari segi saintifik dan kualiti diperakui.
Sesi fotografi telah pun dibuat dari segi packaging dan sebagainya telah pun dibuat. Nanti saya cerita semasa pelancaranya.
Siti : Sepertimana semua tahu baru , jatuh bangun kayuh balik basikal itulah rahsianya. ( sempat lagi tokti berjenaka semasa sesi temubual mengenai  Konsert yang akan diadakan hasil kerjsama SIMPLYSITI, CIMB BANK DAN JUGA SHOPEE)
p/s : penulis blog tak boleh nak share tentang produk apa dan bahan apa yang ada dalam ada dalam Beausiti . Korang nak tahu kena tunggu penguman rasmi. Walau penulis blog sudah pun melihat produk tersebut serta mengetahui bahan-bahan yang terdapat dalam produk Beausiti , bagi menjaga rahsia dan amanah penulis blog tidak dapat mencerita tentang produk ini dengan lebih detail. Yang pasti produk ni dalam botol , botol panjang. Yang pasti rasanya sedap. Nak tahu kena tunggu segala informasi keluar dari mulut Dato' Sri Siti Nurhaliza sendiri.










  




GAMBARAN : BOTOL DAN KOTAK BEAUSITI

How to simplify your beauty routine and get ready faster

SIMPLYSITI KECANTIKAN BEAUTY SITI NURHALIZA KESIHATAN DALAMAN INTERNAL HEALTH EXTERNAL HEALTH 

SIMPLYFY SITI , SIMPLY SITI ,  SIMPLYSITI , BEAUTY SITI , BEAU SITI , BEAUSITI

4 comments :

Blog27999 said...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Well over 160 thousand women and men are utilizing a simple and SECRET "liquid hack" to burn 2 lbs each night as they sleep.

It's painless and works with everybody.

This is how you can do it yourself:

1) Go get a glass and fill it with water half the way

2) And now learn this amazing HACK

so you'll be 2 lbs thinner when you wake up!

Blog27999 said...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Over 160 000 women and men are trying a easy and SECRET "water hack" to lose 2 lbs every night in their sleep.

It's proven and it works on everybody.

Here's how to do it yourself:

1) Hold a glass and fill it up half full

2) And now use this amazing hack

and become 2 lbs skinnier the very next day!

Blogger said...

According to Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than we do.

(And realistically, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING related to "how" they are eating.)

BTW, I said "HOW", and not "WHAT"...

TAP on this link to see if this quick quiz can help you decipher your true weight loss potential

Chocolate Space Muffins said...

Hi thanks for sharing thiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...