Tuesday, October 22, 2013

SIMPLYSITI WHITE & DETOX



SINARAN UV!!!


PENCEMARAN!!!



DIET TIDAK SEIMBANG!!!




KINI KULIT KU BEBAS DARI MASALAH



White and Detox


Mengandungi Extrak Teh Hijau dan Madu Manuka



Ekstrak Madu Manuka - Madu premium New Zealand dari lebah pokok teh dan penuh dengan asid amino, vitamin dan mineral untuk kuasa pencerahan.

Ekstrak Teh Hijau - Berkuasa untuk detox yang mengandungi 20X lebih anti oksida dari vitamin C dan memberi perlindungan terbaik dari radikal bebas yang merosak dan menjadikan kulit kusam.


Ia membantu membersihkan kulit secara dalaman.
Menyuburkan dan mencerahkan kulit.



Kulit ku kelihatan lebih cerah dan sihatkan...?
Bersinar dari dalam.


ADVANCE DETOX FORMULA


Kuasa Detox membantu membersih lapisan dalaman kulit sekaligus memberikan kulit yang lebih cerah, sihat dan berseri dari dalam.


SIMPLYSITI WHITE & DETOX




Yang best pasal  produk White & Detox ni, ianya memang tak berapa nak berminyak dan smooth kat muka. Pencuci mukanya  juga boleh jadi mask muka sekali. Hasil dari teknologi negara yang terkenal dengan KPOP iaitu Korea.


Produk korea memang berasaskan bahan semulajadi dan bebas dari kesan-kesan chemical. Bukan maksudnya tak ada lansung tapi kuranglah. White Detox ni asas kandungannya dari Madu Manuka dan Extrack Teh Hijau dan sumber-sumber alami dari tumbuh-tumbuhan asli, baunya juga sedap & fresh. Bila pakai rasa kulit lembut dan tak terlalu berminyak. Dato' Siti mengeluarkan produk ni, sesuai dengan cuaca dan kulit orang asia macam kat Malaysia... dan tak heranlah kalau masalah kulit yang aku hadapi dah dapat di atasi.

p/s: Jika sebelum ini Dato’ Siti Nurhaliza pernah menggandingkan Zain Saidin dan Cha Cha Maembong sebagai model produk wangian beliau, terbaru penyanyi itu telah memilih pelakon dan model jelita, Siti Saleha sebagai muka baru untuk produk kecantikannya, SimplySiti White & Detox.

Anda mungkin mencari : 
#Powerbank Simplysiti #SimplySiti White & Detox Part 2


5 comments :

Roshaliza said...

good info Isra pasal model product tu. thanks!

Isra said...

terima kasih kerana sudi baca entry kat blog nie.
welcome =)

licha said...

hehe.. tak pernh try lagi pape produck dato sini :)

Little Aafiya Mummy said...
This comment has been removed by the author.
siti jamilah said...

Sy br 2 minggu pakai mist toner white & detox simplysiti. Memula je macam naik jerawat & biji2 kat muka. Mayb poses detox kot. Skrg dah ok, lps pakai tu rs kulit muka lembut ja. Paling best,rega x mahal sgt, mampu milik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...