Saturday, March 14, 2015

Pengasas A's First | Tauke A's First | Owner a's first


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,



Korang semua yang selalu cuci muka guna A's First tapi tak tahu pun kan sape tauke dia kan? Ni lah dia tauke ‪#‎asfirst‬ ! Testimoni dia sendiri..dari muka dulu banyak jerawat sampai la sekarang muka LICIN. 


Katanya dulu pantang ada masa lapang mesti tangan duk picit jerawat. Tapi sekarang kawan kawan sekolah dah tak kenal! Memang betul pun..sebab ramai yg guna A'S FIRST bagi feedback sama Korang tak mau try? Rugi la kalau duk kedekut nk labur duit untuk cantik.. Tak rugi dan takkan menyesal..


Cik Puan Azi

Saya telah menggunakan A'S FIRST Facial Cleanser ini selama 8 tahun (bermula tahun 2006) dan sangat berpuas hati dengan hasilnya. Sebelum ini saya mengalami masalah jerawat yang amat kritikal, dan setelah menggunakan produk ini ternyata ia mampu melicinkan kulit wajah dan menghilangkan kesan parut jerawat di muka saya dan menjadikan muka saya bersih dan cerah. A'S FIRST FACIAL CLEANSER merupakan produk pembersih muka PERTAMA yang dapat menghilangkan PARUT jerawat di wajah anda. Anda berhak memiliki wajah TANPA PARUT JERAWAT seperti sy juga.. =) (Last Edited: 28.06.2014)

FRANCAIS
Alamat:
(A's First Product)
Lot 16571, Jalan Selasih,
21300, Kubang Badak,
Kuala Terengganu,
Terengganu Darul Iman
Email: as1st@yahoo.com
H/p (sms): 013-3259683

Zuera

Pengguna A's First Special Cleanser setahun yang lalu. Semasa mengandung saya mengalami alahan yang teruk dibahagian muka dengan jerawat dan bintik hitam. Setelah bersalin, sisa bintik hitam dan parut jerawat masih ada lalu saya mencuba produk ini dan berpuas hati serta mengambil keputusan untuk berkongsi rahsia sebenar mengembalikan kejelitaan semulajadi dengan semua..

 Firash Amsaqwhatsapp 011 3242 5626





No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...