Monday, July 6, 2015

LELAKI LIPAT LENGAN BAJU NAMPAK LEBIH HOT MACHO BERGAYA DAN SEKSI, BETUL KE?

[ Fashion Stylo Mylo FaceBlogIsra ] 

Hai, apa khabar semua pembaca blog FaceBlogIsra?  Terima Kasih sudi membaca, harap korang semua sihat dan bertambah cantik / kacak hendaknya. Korang tahu tak, kini blog ini telah melangkah satu tapak kehadapan dengan melancarkan satu segmen Fashion yang diberi nama Fashion Stylo Mylo Faceblogisra #FSMF. Jadi korang semua akan diupdate dengan gaya permakaian dan tips-tip untuk bergaya.
abang sado nice body type sado katang segak bang macho kemeja cair perempuan tengok merecik

Gambar diatas menujukan cara mudah untuk melipat lengan baju kemeja atas siku ( above the elbow roll )  , what do you think ? Nampak lebih stylo kan? Gaya ini amat sesuai digayakan ketika waktu makan kerana ianya akan memudahkan anda untuk makan dan dapat mengelak makanan daripada terkena baju. Gaya ini nampak tidak formal dan lebih kepada kasual. Malah ianya amat sesuai ketika melakukan aktiviti mengangkat barang dipejabat dan sesuai ketika anda berasa sangat panas.


Ini pula cara mudah untuk melipat lengan baju kemeja bawah siku ( below the elbow roll ), gaya ini amat sesuai semasa melaku kerja di pejabat. Kebanyakan daripada kita tentu pernah melipat lengan baju cara. Gaya lipatan ini amat sesuai ketika berada di pejabat kerana ianya tidak terlalu mendedahkan lengan tanggan, dan ianya amat sesuai untuk persekitaran  yang lebih formal dan  juga memudahkan kita untuk  melakukan kerja.

ikon fashion wak doyo merecik sado misai wak doyo gay ? puting, bontot , tasya shila  
Ini Pula cara lipatan, lipat dalam lipatan ( the inside out rool ), ianya lebih kurang sama dengan gaya diatas ( below the elbow roll ) cuma cara lipatannya berbeza. Ianya juga boleh digunakan untuk melipat mengunakan cara ( above the elbow roll ). Terpulang kepada anda untuk melipatnya dengan cara yang anda rasa sesuai dengan bentuk tubuh dan tanggan anda.
LELAKI menyingsing LENGAN BAJU NAMPAK LEBIH HOT MACHO BERGAYA DAN SEKSI, BETUL KE?


Ok then this style applies to all gentlemen out there.




Guy get 100000 x hotter when they roll up their sleeves. dont argue with me on this one.




No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...