Tuesday, July 21, 2015

Mazalina Pembaca Berita Wanita Nasional 8 Mirip Wajah Dato' Siti Nurhaliza di TV1


Berita Malaysia dalam dan luar negara yang berdurasi 1jam 2 minit 3saat pada 21 Julai 2015 di Tv1 menjadi viral di laman sosial apabila seorang penyampai berita Nasional 8 di TV1 yang dikatakan mirip penyanyi nombor satu Negara Dato' Siti Nurhaliza.

Sekeping gambar yang telah dimuat ke dalam group " I'm Sitizoner Are You ? " oleh IsraIsmail92 yang merupakan peminat Dato' Siti Nurhaliza menjadi Viral dan mendapat perhatian semua peminat Dato' Siti Nurhaliza di laman sosial.

Adakah Dato' Siti Nurhaliza yang membaca berita tersebut ?






Nor Mazalina / NorMazalina Mohd Nor / Norms Zalynna

Krew Faceblogisra telah mencari jawapan dan merungkai persoalan dari status IsraIsmail92 bahawa status yang telah dimunaik oleh IsraIsmail92 adalah benar. Nor Mazalina yang merupakan Pembaca Berita Wanita Nasional 8 mempunyai mirip wajah seperti Dato' Siti Nurhaliza.

Fakta: Gambar NorMazalina Mohd Nor
UPM Universiti Putra Malaysia
RTM Radio Televisyen Malaysia

kembar tokti baca berita tadi  mak iti .. kak iti kak siti ct siti situ sana sini Tahun ni raya bersama dato siti nurhaliza tahun ni tahun beraya bersama dato' siti nurhaliza wartawan blogger tak sekolah blogger siti nurhaliza blog siti nurhaliza datuk k blogger sekolah blogger masuk u blogger kerja minyak dan gas kembar siti pembaca berita di rtm normszalina nama pembaca air muka mirip sama part mata sekali pandang air muka meh-meh iras-iras ada gu 
.






UPDATE 6/7/2017


Tok Ti jadi penyampai berita RTM? Biar betul.. hehehe sekarang di RTM TV1, Berita Nasional 8. Jangan terkejut. Inilah dia Normazalina Mohd Nor yang sedang "viral" dikatakan iras Tok Ti bertugas dalam Berita Nasional 8 sekarang! Wajah Normazalina Mohd Nor yang dikatakan iras Dato Siti Nurhaliza sedang bertugas bersama-sama Fathilhidayat Gazali







Apa Komen Anda, nak bagi berapa LIKE ?



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...