Monday, September 26, 2016

Produk Baru Dato Siti Nurhaliza Syampu dan Perapi rambut baru



'Siti sangat teruja untuk akan menghasilkan product baru, yang pasti menjadi pilihan ramai. Siti ingin membuka peluang kepada semua untuk menjana pendapatan sampingan. Untuk info lebih lanjut, hubungi +6012 9209 011 atau daftar di website www.aklasse.com.my'


Dato Siti Nurhaliza akan mengeluarkan syampu dan perapi rambut baru. InsyaAllah di masa akan datang kami akan berkongsi lebih lanjut tentang syampu ini. Jika anda ingin mendapatkan atau membelinya anda harus menunggu kerana produk ini akan dipasarkan pada awal tahun 2017.

​A Klasse HQ
Level 8, South Block, AmpWalk Mall,
55000, Kuala Lumpur

Tip Penjagaan rambut Datuk Siti Nurhaliza


Apakah masalah utama rambut Dato' Siti Nurhaliza? Dan bagaimana pula Siti mengatasinya?

Berminyak dan di hujungnya kering. Sejak bertudung terutamanya kulit kepala lebih kerap berminyak akibat peluh jadi saya akan lebih kerap mencuci rambut. Untuk rawatan hujung rambut yang kering pula saya lakukan pupur rambut di salun. 
Boleh kongsikan tip Dato' Siti menjaga rambut? Mungkin ada sebarang petua tradisi?

Pilih syampu yang sesuai dan pastikan rambut betul-betul kering sebelum mamakai tudung bagi mengelakkan rambut berbau dan rosak. Gunakan serum yang sesuai untuk perawatan rambut.
Jika diberi kebebasan untuk mencuba gaya potongan atau warna rambut, apakah gaya pilihan Dato' Siti?

Saya sukakan potongan rambut Farrah Fawcett dan warna brunett. Seksi kan?

















.....
Ribuan terima kasih di atas minat anda terhadap syarikat kami. Izinkan saya memperkenalkan perniagaan kami iaitu A Klasse Essentials. Saya Asyraf Khalid selaku Ketua Pegawai Eksekutif A Klasse Group.
A Klasse telah ditubuhkan pada tahun 2014 yang diasaskan oleh saya sendiri dan Ishraq Kamarudin. Ishraq adalah anak kepada ahli perniagaan terkenal Malaysia, Datuk Kamarudin Meranum iaitu seorang ahli perniagaan yang menjadi tulang belakang kepada Syarikat Air Asia dan juga Tune Group.  Datuk Kamarudin juga adalah selaku penasihat teknikal syarikat kami, A Klasse Essentials.
Serba sedikit tentang diri saya, saya adalah pengarah eksekutif Simplysiti, Kosmetik Halal yang pertama di Malaysia. Simplysiti adalah salah satu jenama tempatan yang dipercayai ramai di Malaysia dengan enam tahun pengalaman di dalam bidang FMCG dan kini, secara peribadi, saya merasakan bahawa sudah tiba masanya untuk kami membuka pintu kepada usahawanan untuk menyediakan peluang bagi mereka memulakan perniagaan dengan kami. 
Dengan sukacitanya saya ingin menyatakan yang kami akan meghasilkan produk untuk selebriti-selebriti di Malaysia. Dalam hal yang sama, pada tahun 2017 akan datang, kami akan memulakan projek pertama dan kedua kami bersama Dato Siti Nurhaliza dan Izara Aishah.
Dato Siti Nurhaliza akan mengeluarkan syampu dan perapi rambut baru. InsyaAllah di masa akan datang kami akan berkongsi lebih lanjut tentang syampu ini.
Selebihnya, Izara Aishah pula akan mengeluarkan produk baru beliau iaitu Lipkit. Kami yakin dengan permintaan yang bakal kami perolehi daripada produk yang bakal dikeluarkan di pasaran.
Kami percaya dan menjangkakan mampu memungut keuntungan RM 30,000,000 pendapatan jualan pada tahun pertama perniagaan kami. Kami mempunyai strategi dan cara tersendiri untuk mengalakkan permintaan dan kini,kami sedang mencari individu yang sesuai untuk menjadi rakan kongsi untuk bekerjasama membantu untuk mengedarkan produk kami. Yakinlah bahawa kami akan memberi sokongan sepenuhnya dalam mempromosikan produk jenama kami dengan menggunakan promosi dan pengiklanan seperti iklan tv, paparan pemgiklanan, banner dan lain-lain
Selain  daripada itu saya akan menjelajah ke seluruh Malaysia untuk berjumpa sendiri dengan indvidu yang berminat untuk menjadi rakan kongsi, master stokist dan stokist kami. 
Akhir sekali jika anda berminat untuk menjadi rakan kongsi, master stokist dan stokist kami, anda boleh menghubungi saya di talian 012 9209 011. Tetapi jika anda hanya ingin membeli produk kami anda harus menunggu kerana produk ini akan dipasarkan pada awal tahun 2017
Terima kasih kerana meminjam masa anda untuk membaca. Saya akan hubungi anda semua secepat mungkin  atau jika anda mempunyai soalan dan pertanyaan, anda boleh email atau whatsapp saya.
Semoga Hari anda lebih baik !
Salam,
Asyraf Khalid
Group CEO
A Klasse Group.

.....

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...