Monday, October 3, 2016

KERJASAMA SIMPLYSITI DAN DISNEY MENGELUARKAN PRODUK KECANTIKAN KANAK - KANAK





Dato' Siti Nurhaliza Memakai Baju Watak Animasi Elsa (Frozen). Penyanyi No 1 negara Dato Siti Nurhaliza merupakan salah seorang peminat kartun animasi watak Princess Elsa dalam filem animasi Frozen . Terbaru Dato Siti telah memuatnaik gambarnya memakai pakaian watak animasi kegemarannya Princess Elsa.



Memang cantik Dato Siti mengenakan pakaian serba biru laut dan sesuai dengan watak Princess Elsa. Dengar cerita Simplysiti akan bekerjasama dengan Disney mengeluarkan produk kecantikan untuk kanak-kanak. Betuk ke ? sama2 kita nantikan.. Bak kata Siti "biarlah rahsia"










Antara projek yang akan diadakan oleh Simplysiti ialah mereka bakal mengeluarkan produk penjagaan diri seperti syampu, skrub badan dan sabun badan. Jenama ini mahu mengeluarkan produk yang lengkap untuk kegunaan dalam dan luar badan kerana Simpysiti ingin menjadi a household name dan sebolehnya mahu jadi seperti MILO. Setiap rumah dan restoran ada MILO. Jadi tak hairanlah jika Simplysiti akan berada di setiap rumah , bilik tidur , bilik mandi , dalam kereta , pejabat , dalam pesawat dan dimana -mana jua.. Simplysiti Situ Sana Sini.


p/s penulis : Cadangan Penulis blog... lepas ni buat satu produk untuk lelaki juga ... minyak wangi HIM tu lama dah tak keluar... harapan penulis agar ada satu set penjaan kulit untuk lelaki.. penulis blog suka pakai  produk Dermagic dari Simplysiti...


Dengar cerita ada sesuatu yang menarik mengenai produk DERMAGIC bakal berlaku....BETUL KE ? Hanya Pihak SimplySiti yang mampu memberi Jawapannya...  FEEL THE MAGIC !


PENULIS BLOG hanya mampu bagi TEASER je..

NANTIKAN,,
NAH  BELANJA 1 GAMBAR...





p/s : ADMIN BLOG dah FOLLOW IG DATO @CTDK ... gambar atas ni sebab screen shot dari LAPTOP.. tak sign in account IG =)... kita buka ig kat telefon je... ok.. =)


Jom Lihat gambar-gambar Dato Siti dengan memakai pakaian ala-ala  filem animasi Frozen. Persembahan sempena Minggu Setiausaha pada 11 April lalu di Hotel Royale Chulan, Kuala Lumpur.

KLIK SINI






No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...