Tuesday, April 11, 2017

KELAB REMAJA UDARA MALAYSIA KRUM


KELAB REMAJA UDARA MALAYSIA 

Satu platform pendedahan kepada para pelajar,remaja dan belia Malaysia mempertingkat dan membantu mereka menguasai SAINS,KEJURUTERAAN,TEKNOLOGI,MATEMATIK dan komunikasi BAHASA INGGERIS berteraskan hampir 70% teknologi tinggi di dalam dunia penerbangan.

LOGO ATAU LAMBANG LENCANANA KELAB REMAJA UDARA MALAYSIA ( KRUM)


MOTO KELAB REMAJA UDARA MALAYSIA
"PENERAJU MASA HADAPAN NEGARA"


KELAB REMAJA UDARA MALAYSIA
"WHERE THE NATION PRIDE IS BEGIN"


Duta & Ikon KELAB REMAJA UDARA MALAYSIA Saharul Ridzwan Hashim Diploma Teknologi Penyelenggaraan Pesawat

Pelantikan Saharul sebagai duta & ikon KRUM selama setahun berdasarkan latar belakang pendidikan Saharul Ridwan Hashim dalam jurusan Teknologi Penyelenggaraan Pesawat di sebuah kolej pengurusan penerbangan pada 2008.


Kelab Remaja Udara Malysia (KRUM ) adalah satu platform yang ditubuhkan untuk memberi pendekatan  atau pendedhan awal kepad apara pelajar sekolah dan remaja Malaysia dari peringkat umur 10 tahun hingga 25 tahun untuk menenali asa didalam dunia penerbangan berteraskan teknologi serta platform bimbingan untuk meneroka dan merancang masa hadapan.


Matlamat benubuhan KRUM adalah untuk membangunkan bakal peneraju masa hadapan negara meneruis bimbingan teori dan praktikal secara terus adri institusi, agensi dan mereka yang bergiat aktif di dalam dunia sains kejuruteraan dan teknologi negara serta mempertingkatkan penguasaan komunikasi bahasa inggeris sebagai bahasa perantaraan.

KEAHLIAN

Program berteknologi tinggi ini dikongsi terus kepada remaja Malaysia dengan kos yang mudah dicapai dan rendah supaya ilmu ini dapat diterap kepada semua remaj yang berminat untuk meningkat daya saing demi kemajuan negara.

isra ismail ahli krum isra ismail kerja pilot air asia isra ismail kerja sebagai pramugara mas juruterbang ahli kimia siapa isra ismail artis ke.






No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...