Friday, February 6, 2015

ZERO JUARA MAHARAJA LAWAK MEGA 2014 PEMENANG ZERO TO HERO

Suka Blog ini? Like Kalau Suka, Komen Kalau Nak Cakap Sesuatu....




Selepas tiga belas minggu bertanding, gelaran juara Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM 2014) menjadi milik kumpulan Zero yang disertai oleh Saiful, Sharif dan Atu sebaik sahaja  mereka diumumkan sebagai juara Di Pentas Akhir Maharaja Lawak Mega 2014 yang berlangsung di Stadium Putra, Bukit Jalil malam ini. Pantang Mundur Kecuali Operasi | zero to hero



Kemenangan tersebut melayakkan mereka membawa pulang hadiah yang berupa wang tunai RM500,000 serta trofi sumbangan Astro. 

Manakala  gelaran naib juara pula dimenangi oleh Sepahtu yang disertai oleh Jep dan Shuib. Mereka berkongsi hadiah wang tunai sebanyak RM250,000 berserta sebuah trofi.

Sementara itu satu-satunya peserta solo, iaitu Nabil mendapat tempat ketiga yang membawa pulang hadiah berupa wang tunai RM150,000 berserta sebuah trofi.

Kumpulan Shiro pula menduduki tempat keempat dengan membawa pulang wang tunai sebanyak RM50,000 berserta trofi. Manakala Bocey berada di tempat kelima dan mendapat hadiah iaitu wang tunai RM15,000 berserta trofi.

Jep Sepahtu pula memenangi kategori Man of the Match.
Syaiful Zero Umum Bakal Kahwin Selepas Pentas Akhir MLM 2014
Mawar atau Melati Zero atau nama sebenarnya Mohd Syaiful Bin Doli Sharif, 25 akan berkahwin Selepas Berentap Di Pentas Akhir.



  ZERO JUARA MAHARAJA LAWAK MEGA 2014
 PEMENANG 
ZERO TO HERO

Keputusan Akhir Maharaja Lawak Mega 2014 | ZERO Juara
#ZeroLoversForever


 JUARA : ZERO

NAIB JUARA : SEPAHTU

KETIGA : NABIL

KEEMPAT: SHIRO

KELIMA : BOCEY

senarai pemenang dan  top 5 maharaja lawak mega 2014

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...