Thursday, February 5, 2015

Review Design Kad Kahwin Tiket Kapal Terbang | Boarding Pass

Suka Blog ini? Like Kalau Suka, Komen Kalau Nak Cakap Sesuatu....



Review Design Kad Kahwin Tiket Kapal Terbang | Boarding Pass

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu kepada semua pelawat-pelawat blog faceblogisra.

Jika korang mengikuti akaun Instragram: IsraIsmail92 mesti Korang perasan yang tadi Isra ada post gambar kad kahwin yang cukup kreatif iaitu kad kahwin tiket kapal terbang atau ada juga orang panggil kad kahwin boarding pass. Tapi tadi design dia tak la macam tiket kapal terbang sanggat.. kan...Ianya merupakan kad undangan dari seorang Pramugara. Memang sesuai la design tersebut dipilih.  

Sumber : @IsraIsmail92 & ezCETAK

Kad undangan perkahwinan juga memainankan peranan peting  dalam sesebuah majlis perkahwinan. Ianya menjadi perutusan rasmi mengenai tarikh, masa dan juga tempat majlis tersebut akan berlansung. Malahan ianya menjadi panduan untuk tetamu mencari lokasi rumah pengantin serta terdapat nombor telefon yang dapat di hubungi.

Bagi sesiapa yang sedang mencari idea untuk design kad kahwin tu, jangan pening-pening kepala. Kat bawah nie Isra tinggalkan web atau link untuk korang klik.



Tapi isra tak de mood nak taip panjang-panjang. Bukan apa sebab korang nie semua bukannya nak baca pun apa yang Isra taip kan..Jadi Isra tinggalkan gambar dan link untuk korang terjah.

KAD KAHWIN UNIK, PELIK, KREATIF (PASSPORT COMBINE BOARDING PASS)






SUMBER GAMBAR



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...