Saturday, February 7, 2015

Dato' Siti Nurhaliza dan Cadbury | Siti Model Duta Iklan Cadbury #MoreJoyIn2015

Suka Blog ini? Like Kalau Suka, Komen Kalau Nak Cakap Sesuatu....

Serius, Cantiknya Siti..
Ehh.. Simplysiti tau..





Sebalik tabir...Photoshoot today. Untuk produk ape? Nantikannn..#biarlahrahsia 


UNTUK PRODUK APA YEP..???


Adakah Produk Cadbury???


Kami di Faceblogisra masih tertanya-tanya betul ke ni, sebab rata-rata yang komen dekat Instagram @ctdk dan @rozisangdewi ada yang komen dan menyebut pasal cadbury. Tapi ianya bukan kenyataan rasmi, bak kata Siti Nurhaliza Biarlah Rahsia.. Sama-sama kita nantikan. Faceblogisra ada juga dengar-dengar pasal produk terbaru dari Simplysiti untuk tahun 2015 (klik sini), tapi rasanya photoshoot dalam gambar ini bukan untuk produk Simplysiti (Dermagic)..

Warna Unggu menjadi jawapan, mungkin untuk produk Cadbury.. Sama-sama kita nantikan...






Cadbury Malaysia amat teruja untuk berkongsi keceriaan dengan seseorang yang amat istimewa!! Ingin tahu siapa? Nantikan update dari kami!

#MoreJoyIn2015 ...


bersambung....
#photoshoot ape nantikan..... #touch_byepie #karyajarijemariku #solekanmataepie #tempahan_makeup_0193445429 #biarlahrahsia #datositinurhaliza  #singer #malaysia  #epietemerloh_eyelashes #code_2 #biarlahrahsia Nantikan @ctdk #datositinurhaliza #ARTISMALAYSIA  #no1 #photoshoot  #solekanmataepie @ctdk #datositinurhaliza #sitinurhaliza #sitizoner epietemerloh87 Baju ke dua look ke dua..the one n only #DivaMalaysia #datositinurhaliza @ctdk Make Up for #DivaMalaysia Dato @ctdk for Photoshoot today. Untuk produk ape? Nantikannn.. Bertugas...Hopefully semua berjalan lancar today... Today epie menggunakan #epietemerloh_eyelashes #code_2  cc @rozisangdewi Macam macam gelagat rehat sebentar jap lagi sambung balik bertugas kerja kerja dn kerja syukur alhamdulillah rezeki Allah s.w.t rozisangdewi Sebalik tabir hari ini..@ctdk




No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...