Thursday, May 19, 2016

Simplysiti Luminous White Produk Terbaru Simplysiti 2016

Pada tanggal 17 May 2016  bertempat di @vendville | Kota Damansara, Dato' Siti Nurhaliza telah melancarkan produk terbaru rangkai penjagaan kulit Simplysiti. Kali ini Simplysiti melancarkan Produk Pemutih Kulit yang diberi nama Luminous White .



Jika korang semua pengguna dan juga peminat Dato' Siti pasti  korang semua dah tahu sebelum ini pihak Simplysiti juga telah mengeluarkan produk untuk sesiaapa yang  mahukan kulit putih dan bebas dari masalah ( sinaran uv, pencemaran , diet tak seimbang ) iaitu Simplysiti White & Detox yang menampilkan Siti Saleha sebagai Duta Produknya. White Detox mengandungi Madu Manuka dan Extrack Teh Hijau dan sumber-sumber alami dari tumbuh-tumbuhan asli


Tapi kali ini cukup berbeza, kerana ?



LUMINOUS WHITE WITH X50 PURE WHITE Product contains :
-5 whitening actives
-Encapsulated whitening actives
-Intelligent delivery system targeted on complexion
-Lightening, brightening & even skin tones
-Smart Whitening Technology


Simplysiti Luminous White mengandungi X50 Pure White yang menjadikan kulit lebih cerah, berseri dan tona kulit yang sekata. Ianya bukan sekadar mencerahkan kulit malah turut membantu memudarkan jeragat, bintik-bintik hitam dan tanda penuaan.

Diformulasi dengan kandungan aktif seperti X50 Pure White, Punarnava Root Extract dari Himalaya dan Vitamin B3  yang dapat membantu memutihkan kulit 13 kali lebih cerah berseri dan 6 kali lebih berkesan memperbaiki tona kulit.



Produk  penjagaan kulit  Simplysiti Luminous White ini dilengkapi dengan Luminous White Cleanser, Luminous White Toner, Luminous White Day Moisturiser dan Luminous White Night Moisturiser. Harganya cukup berpatutan. ( Harga di Watson pada 18/5/2016 )

Harga Produk Simplysiti Luminous White
  • Luminous White Cleanser, RM26.90
  • Luminous White Toner, RM37.90
  • Luminous White Day Moisturiser. RM41.90
  • Luminous White Night Moisturiser. RM25.90
Kat mana nak beli produk Simlysiti ?
Selain boleh di dapati di farmasi terkemuka seperti Watsons dan Guardian, pengguna juga boleh mendapatkan rangkaian Luminouse White di butik Vandville Kota Damansara, Kuantan dan Johor Bahru. 




SIMPLYSITI MALAYSIA
NO.TEL 0107633466

WHATSAPP 0107633466 
UNTUK MEMBELI PRODUK SIMPLYSITI





NEW UPDATE 31 OGOS 2016


3 comments :

hazrinahalim said...

nak tanya.. cleanser SS yg warna pink tu x keluarkn dah ke? sbb kalau pergi watson, selalu takde.. T.T

hazrinahalim said...

nak tanya.. cleanser SS yg warna pink tu x keluarkn dah ke? sbb kalau pergi watson, selalu takde.. T.T

ISRA ISMAIL said...

Terima Kasih @Hazrina Halim, saya tidak pasti mengenai hal ini. Berdasarkan dengan apa yang saya lihat kandungan yang terdapat di dalam produk Simplysiti White & Detox ( warna pink ) untuk pencuci muka tu dengan produk Luninous White kandungan adalah hampir sama dan terdapat lagi tambahan bahan yang lain. http://faceblogisra.blogspot.my/2013/10/simplysiti-white-detox.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...