Sunday, October 16, 2016

SELUAR JEANS JENAMA PAZZE JADI PILIHAN BLOGGER ISRA ISMAIL | FACEBLOGISRA



Assalamualaikum semua,
Lama dah aku tak menulis mengenai hidup aku..

Cerita selepas tamat pengajian di UiTM, pastu sambung belajar dengan sponsor dan cerita di awan biru dan blaaa.. blaaaa..  alih-alih dah kerja.. cepat sungguh masa berlalu..

Biar gambar berbica,
setiap rahsia ada ceritanya,
bila ditanya, aku ianyakan aja..
kadang-kadang terpaksa mengidakkan sahaja,
supaya tak jadi buah bicara,
tapi kadang-kadang meninbulkan tanda tanya
itulah aku yang suka berahsia,
bila tidak jawapannya,
bertambah pula jalan cerita,
sampai ada yang terasa,
maaf dipinta,
kerana ini adalah rahsia,

Opssss.. dah terlebih perasaan  berjangkit dengan rumah perasaan @rozisangdewi lah ni.. heheheh

Baiklah aku sebenarnnya nak cerita pasal seluar jeans yang aku baru beli kat East Coast Mall Kuantan ( ECM KUANTAN ). Design dia amat menarik minat aku sebab seluar dia skinny sesuailah dengan aku yang kurus ni.

ok lah, mula2 aku cuba lah search kat GOOGLE pasal Seluar jeans jenama Pazze ni. hmmmm tak jumpa satu pun pasal Seluar Jeans jenama Pazze. Pastu aku cubalah search dia punya TAG LINE TRADE MARKS " every garment guarantee " , pun tak ada pasal seluar jeans ni.. hamppeh...

Aku pun cuba lah cari logo Pazze ni, pun tiada juga.. lagi satu nak cakap logo dia macam lambang UiTM

aku sebenarnya xde mood nak tulis blog... sampai sini je lah aku cerita.. maaf sebab blog aku ni bosan sikit, sbb aku xde idea.. kalau bab-bab edit gambar buat video aku rajin sikit lah..

pazze every garment guarantee slim skinny pilihan blogger famous israismail92 seluar jeans jenama pazze logo macam uitm

SELUAR JEANS JENAMA PAZZE JADI PILIHAN BLOGGER ISRA ISMAIL | FACEBLOGISRA









No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...